چاپ خبــر
آیت الله مصباح یزدی:

عزت مردم را به چه قیمتی می‌فروشید؟/مردم برای ارزان شدن نان شهید ندادند

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: علما و بزرگان و کسانی که وارث این انقلاب و خانواده‌هایی که چند شهید داده‌اند به شما نصیحت می‌کنند گول آمریکا را نخورید، تازه اگر به این رفاه برسید به چه قیمتی؟ زهی حماقت.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی در جلسه درس اخلاق خود اظهار کرد: متهم به کم سوادی و بی‌فکری می‌کنند، دوست ندارید کسی به شما نصیحت و انتقاد کند، می‌گویید حق با مخالف است و انتقاد را دوست داریم ولی دروغ می‌گویید.

وی تاکید کرد: طاقت شنیدن یک جمله گل ندارید، علما و بزرگان و کسانی که وارث این انقلاب و خانواده‌هایی که چند شهید داده‌اند به شما نصیحت می‌کنند گول آمریکا را نخورید، دنبال این راحتی خیالی نروید، دروغ است و به این رفاهی که به شما وعده می‌دهند نخواهید رسید.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: تازه اگر به این رفاه برسید به چه قیمتی؟ عزت این مردم را می‌فروشید و خون‌های هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می‌دهید تا اینکه چند روز چند دلار از پولتان را به شما بر گردانند. زهی حماقت.

آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: ارزش‌های خدا یادتان نرود، امام برای چه انقلاب کرد و مردم برای چه این همه شهید دادند؟ برای اینکه نان ارزان‌ شود؟ مادری سه جوان به جبهه می‌فرستاد و کفن به قامت فرزندانش می‌پوشاند و اشک از چشمش نمی‌کشید آیا برای شکم خود این کار را می‌کرد؟

وی گفت: چرا ارزش‌ها را فراموش می‌کنید؟ بدتر این است که این کارها را به پای امام و رهبری بگذاریم و بگوییم که این کاری که می‌کنیم به پیروی از امام و مقام معظم رهبری است.

Go to TOP