چاپ خبــر
از متن تا حاشیه؛

گزارش تصویری کامل از مسابقات اسکی قهرمانی کشور در فریدونشهر

مسابقات قهرمانی اسکی کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهرستان فریدونشهر در استان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم نونهالان استان اصفهان در رده بندی تیمی این مسابقات به مقام دوم رسید . اعضای تیم اسکی استان اصفهان را نونهالان فریدونشهر تشکیل می دادند.

مسابقات اسکی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در شهرستان فریدونشهر برگزار شد نتایج و شرایط مسابقات را اینجا بخوانید.

ولی در حاشیه این مسابقات حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و تکاپوی مسئولین هیئت اسکی استان اصفهان و شهرستان فریدونشهر جالب بود.

قهرمانی دوم تیمی برای فریدونشهر و اصفهان با عث خوشحالی همه شده بود و فرماندار فریدونشهر از شناساندن فریدونشهر با اسکی به دنیا سخن گفت و نماینده مجلس از بودجه های زیاد خرج شده در فوتبال انتقاد کرد و گفت اسکی ورزش سرمایه داران نیست .

فرماندار هم که ریاست هیئت اسکی استان را هم به عهده دارد از همه دست اندرکاران ورزش اسکی فریدونشهر بسیار تشکر کرد و برگزاری این مسابقات را بزرگ و مهم خواند.

خوشحالی رییس اداره ورزش و جوانان از مقام تیمی کسب شده توسط نونهالان فریدونشهر هم جالب توجه بود.

در حاشیه مسابقات مصاحبه های متعددی با مربیان و مسئولین سایر تیم ها و فدراسیون داشتیم که اکثرا از میزبانی فریدونشهر راضی بودند و ابراز امیدواری کردند با امکانات بیشتر پیست اسکی فریدونشهر به یک پیست استاندارد نزدیک شود.

حضور 8 تیم از استان های غربی ایران فضای رقابتی جالبی بوجود آورده بود و به نظر نمیرسید همه دنبال مقام باشند بلکه کسب تجربه برای همه در اولویت بود.

به شرکت کنندگان لوح های تقدیر داده نشد و اعضای تیم ها فقط یک کاپ یادگاری از مسابقات با خود به شهرشان بردند.

استقبال زیادی از طرف مردم شهرستان از مسابقات نشد و جزء خود خانواده های شرکت کنندگان فریدونشهر کسی برای تشویق نیامده بود.

خرابی برف کوب پیست عاملی شد که مسابقات در بخش مارپیچ کوچک برگزار نشود و مربیان و فعالان اسکی شهرستان با پا پیست اسکی را کوبیدند تا بلکه مسابقات برگزار شود.

بازار اسکی این روزها در فریدونشهر داغ است باید دید با آمدن بهار ورزش اول شهرستان به قول فرماندار فریدونشهر به کجا خواهد رفت…

  1. ناشناس گفت:

    نتایج امار های دروغین این بود…….

  2. باریک اله آقای یوسلیانی رییس اداره ورزش و جوانان چقدم خوشحالن قند تو دلشون اب شده . به جای اینکه هر روز تشریف ببرن پیست اسکی بشینن و فکری به حال ورزش بیمار شهرمون بکنن ماشالا برای اداره پیست اسکی افراد زیادی اونجا هستن .

  3. با سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان و همشهریان عزیز.مدیریت محترم سایت پونه زار چنان چه ممکن میباشد مطلبی در مورد خراب شدن دستگاه برفکوب بذارید.ظاهرا دستگاه یک روز قبل از مسابقات به طور کاملا عمدی اسیب دیده است و دلیل ان زیر سوال بردنه مسوول دستگاه بوده است.دستگاه برفکوب در شهر ما نقش اسباب بازی بعضی افراد را دارد.

  4. yasin گفت:

    با تشکر از آقای محمود یسلیانی مسئول پر تلاش شهرستان و تبریک برای موفقیت

    • reza گفت:

      یه جور می گی زحمت اقای یسلیانی این گاری از بالا تا پایین پیست خودش مسابقه صرفا جهت اطلاع این اقا 2 جفت اسکی مخصوص مسابقه را که متعلق به هیئت است را با منت به بچه هایی میده که بدون هیچ قدر دانی چیزی میرن و بهترین مقام ها میارن ولی خودش سفرهای تهرانی که میرن این اسکیا را مبرن با خودش

Go to TOP