چاپ خبــر
گزینه حضور مردم در صحنه روی میز رفت؛

حماسه ای دیگر از مردم فریدونشهر/حضور گسترده آحاد مردم فریدونشهر در راهپیمایی 22 بهمن

همزمان با سراسر کشور مردم ولایت مدار فریدونشهر با اتحاد مثال زدنی خود حماسه ای از حضور و اقتدار را در راهپیمایی 22 بهمن ماه خلق کردند و به فرمان رهبر خود لبیکی جانانه گفتند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر پونه زار؛ در روزهایی که سردمداران رژیم آمریکا بارها دم از روی میز بودن هر گونه گزینه‌ای برای مقابله با پیشرفت‌های مردم بزرگ ایران می‌زنند،مردم فریدونشهر مانند همه ملت ایران از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، مرد و زن، بار دیگر به یاد انقلاب بهمن 57 که ثمره‌اش استقلال و عزت کشورمان بود به خیابان‌ها آمدند تا گزینه حضور را پیش روی آنها بگذارند، حضوری که همیشه خیال‌های وهم‌آلود آنها را در هم شکسته است.

در این حضور که  مردم شهرستان، از روستائیان تا شهرنشینان از کهن سالان تا نونهالان، از مسئولین تا اقشار مختلف حضور داشتند شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل پر رنگ تر از هر سال سر داده و تکبیر لبیک با نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه اش فریاد زده شد.

22 11 92  (25) 22 11 92  (9) 22 11 92  (14)

تصاویر بیشتر اینجا

  1. افوسی گفت:

    با سلام روز 25 بهمن در شهر افوس که 25 کیلومتری فریدونشهر قرار داره نخستین جشنواره برفی استان اصفهان برگزار میشه..حال با این کار خواستید در برگزاری جشنواره برفی افوس کارشکنی کنید… اما باید خدمتون عرض کنم تا الان که من دارم این نظر را میدم حدود 1500 نفر مسار به افوس سفر کرده اند و در مدارس شهر اسکان داده شده اند ..
    گام همت را بنه ، دستی برآر از آستین
    کن تماشای جهان از روی بام راستین
    سایه بان غرب ایران است این بام شگرف
    با تو دارداز هنر هایش هزاران حرف برف
    کوهسارش در بهاران میزبان کا کتوس
    سر زمین چشمه ساران، شهر زیبای افوس
    شهر زیبای افوس –بام راستین ایران
    از بلندی و سرمای سر زمینم
    سر بلندی و سرمایه خواهم ساخت

    • پونه زار گفت:

      با تشکر پونه زار هیچ نقشی در برگزاری جشنواره ندارد و صرفا تبلیغ و خبر جشنواره را کار کرده است.
      آماده خبر رسانی و پوشش خبری شما هم هستیم

  2. بیژن گفت:

    برا من مهم نیست که بام ایران شمایی یا فریدونشهر چون در گذر زمان قابل تغییره اما حداقل با اینهمه بوق و کرنا حداقل با یه نقشه توپوگرافی یا با جی پی اس ارتفاعتونا مشخص میکردین و می دیدین 100 تا 150 متر پایینتر از فریدونشهرین بعد ما را متهم میکردین که بام دروغینیم و شما بام راستین و بعد شعرتونم اصلاح کنید قرار نیست با زور زدن شعر بگین کاکتوس اصلا مال ایران نیست عزیز .

Go to TOP