چاپ خبــر

قطع انگشت شهروند کهگیلویه ای درصف سبد کالا

توزیع سبد کالا همچنان با بی تدبیری و بی نظمی ادامه دارد و در آخرین اتفاق سبب قطع شدن انگشت شهروند کهگیلویه ای بر اثر هجوم جمعیت درصف سبد کالا شد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، عدم مدیریت در نحوه ی توزیع سبد کالا در کشور هم چنان خبرساز می شود و صف های طولانی  مردم در هوای سرد زمستانی و هجوم آن ها برای دریافت این سبد کالایی، مشکلاتی را به وجود آورده است.

در محل فروشگاه رفاه واقع در خیابان شهید نور الدینی دهدشت؛ بر اثر هجوم جمعیت وعدم نظارت در توزیع سبد کالا انگشت یک شهروند کهگیلویه ای در صف سبدکالا قطع شد.

این گزارش حاکی است این شهروند در صف گرفتن سبد کالا بر اثر ازدحام جمعیت در حالی که جهت تعادل خود دستش را بین لولای درب فروشگاه گذاشته بود ناگهان بر اثر فشار غیر متعارف جمعیت درب بسته و انگشتانش بین لولای درب میماند که باعث قطع شدن انگشت شصت وی گردید.

گفته می شود عده ای از شهروندان وی را به بیمارستان امام خمینی دهدشت جهت مداوا انتقال دادند اما ظاهراً موفقیتی درپیوند انگشت وی حاصل نشد.

بر اساس این گزارش در مقابل فروشگاه های توزیع سبد کالا در کهگیلویه شمار زیادی از مردم اعم از زن و مرد ساعت ها در هوای سرد زمستانی  تجمع می کنند که به دلیل عدم نظارت صحیح و  ترس مردم از اتمام کالا ها سبب شلوغی، بی نظمی  و دعوا  بر سر تشکیل صف ها می شود.

Go to TOP