چاپ خبــر
همایش تجلیل از نخبگان علمی بسیجی در فریدونشهر برگزار شد

همایش تجلیل از نخبگان علمی بسیجی در فریدونشهر برگزار شد

فرمانده سپاه فریدونشهر گفت: با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه فریدونشهر و اداره آموزش وپرورش این شهرستان، همایش تجلیل از نخبگان علمی بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان نخبه بسیجی برگزار شد.

به گزراش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ حسنعلی نر گسیان صبح شنبه در جمع مسئولان و دانش آموزان این شهرستان اظهار داشت: شما دانش آموزان عزیز بسیجی باید در سه عرصه تحصیل، تهذیب و ورزش بدرخشید و این خواسته مقام معظم رهبری است و به این امر بسیار تاکید دارند.

فرمانده سپاه فریدونشهر ادامه داد: تحصیل به منظور بی نیازی کشورمان در تمام عرصه های علمی ، تهذیب به خاطر خدمت به جامعه ای بشری برای رضای حضرت حق و ورزش برای داشتن روحیه ای شاداب و بانشاط در طول این مسیر لازم و ضروری است.

نرگسیان افزود: برای کسب رتبه اول در تمام زمینه ها فاصله چندانی نداریم و پیشرفت ایران اسلامی باعث عصبانیت و ناراحتی کشورهای غربی و استکبار جهانی می شود.

وی با اشاره به اهمیت علم و بحث علمی در کشور افزود: آموزه های دین اسلام، یادگیری علم به عنوان حسنه و مطالعه اش تسبیح و بحث از آن، به منزله جهاد و یاد دادن آن به کسی که آن را نمی داند، صدقه به شمار می آید.

فرمانده سپاه فریدونشهر اضافه کرد: کسب علم و دانش در دین اسلام به سبب آن است که علم بر گستره دید بشر می افزاید و افکار آمیخته با خرافه ها و باورهای بی اساس را از ذهن انسان دور می کند. البته علم زمانی ارزش دارد که در خدمت دیگران و نجات دهنده و هدایت گر آنها باشد.

Go to TOP