چاپ خبــر

نمایشگاه مشترک آثار هنری دانش آموزان ایرانی و گرجی برگزار شد

نمایشگاه مشترک آثار هنری ایران و گرجستان همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل گالری نقاشی های کودکان ˈالنه آخولدیانیˈ وابسته به شهرداری تفلیس افتتاح شد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، این ویژه برنامه فرهنگی را رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با همکاری شهرداری تفلیس و چهار مدرسه گرجی که کلاسهای آموزش زبان فارسی در آنها دایر است و مدرسه ایرانیان مقیم گرجستان از امروز برپا کرده است .در این نمایشگاه 10 روزه آثار هنری شامل نقاشی، عکس، شعر و صنایع دستی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

عباس طالبی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان در مراسم افتتاح نمایشگاه یادشده گفت: کیفیت بالای آثار هنری دانش آموزان ایرانی وگرجی غنای خاصی به این رویداد فرهنگی بخشیده است .

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی را آشنایی هر چه بیشتر فرهنگ دوستان دو کشور ایران و گرجستان عنوان کرد و آن را نمادی از تداوم تعاملات فرهنگی دو کشور عنوان کرد.

همچنین مدیر گالری ˈآخولدیانیˈ گرجستان از سفارت ایران و دانش آموزان و معلمین مدارس تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که آثار ارایه در این رویداد مورد توجه بازدیدکنندگان قرارگیرد.
در این مراسم همچنین از دانش آموزان صاحب اثر در این نمایشگاه تقدیر شد و به 15 نفر از کسانی که برترین آثار را ارایه کردند، جوایزی اهدا شد.

Go to TOP