چاپ خبــر
با همت کمیسیون بانوان شورای شهر فریدونشهر انجام شد

برگزاری نخستین اردوی تفریحی و ورزشی بانوان فریدونشهری در پیست اسکی

با همت کمیسیون بانوان شورای شهر فریدونشهر نخستین اردوی تفریحی و ورزشی بانوان این شهرستان در محل پیست اسکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، صبح امروز با تجمع بانوان در محل های تعیین شده سطح شهر فریدونشهر با وسایل نقلیه عمومی به محل پیست اسکی انتقال داده شدند که برپایی نماز جماعت و صرف نهار در محل سالن پیست این گردهمایی را رنگ و بویی صمیمی و بانشاط بخشید.


گفتنی است؛ در نخستین گردهمایی بانوان در محل پیست اسکی فریدونشهر گودرزی عضو شورای شهر این شهرستان، هدف از برگزاری این گردهمایی را ایجاد محیطی امن و آرام و در کنار آن تامین سلامتی و نشاط مادران و دختران این منطقه دانست.


وی خاطر نشان کرد: کمیسیون بانوان شورای شهر فریدونشهر در تمامی فصول سال برنامه ها و اردوهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی را برای زنان این منطقه برگزار می کند که امید است مسوولان مربوطه همکاری های لازم را با کمیسیون بانوان داشته باشند. 


لازم به ذکر است؛ برگزاری مسابقات طناب کشی، توپ اندازی در سبد برای بانوان سالمند، دوی سرعتی در برف و همچنین ساخت تندیس برفی از جمله ورزش های همگانی این اردوی تفریحی و ورزشی بوده که با استقبال خوبی مواجه شده و شادی و نشاط آن ها را فراهم کرده است.


شایان ذکر است؛ کمیسیون بانوان شورای شهر با همکاری هیئت های اسکی فریدونشهر و ورزش های همگانی این مسابقات را برگزار کرده که در پایان به نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا شده است. 

هیئت اسکی فریدونشهر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر پیست اسکی را به زنان اسکی باز به صورت رایگان اختصاص داد و برای نخستین بار توانستند از خدمات بالا بر استفاده کنند.

Go to TOP