چاپ خبــر
بخشدار مرکزی فریدونشهر:

طرح هادی الفبای بهسازی و عمران در روستاها است

بخشدار مرکزی فریدونشهر گفت: طرح هادی الفبای بهسازی، عمران، آبادانی و همچنین خدمتی ماندگار در سطح روستاهای سراسر کشور است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار، گشتاسب مری با بیان اینکه طرح هادی، الفبای زیرساخت و بهسازی روستاها به شمار می رود، اظهار داشت: طرح هادی از طرح های زیربنایی و خدمت ماندگار در خصوص عمران و آبادانی روستاها است که به طور جدی پیگیر تهیه طرح هادی برای روستاهای فاقد این طرح در سطح شهرستان هستیم.


وی اعتبار اولیه برای ایجاد طرح هادی در روستاها را در حدود ۳۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: در سال گذشته براساس میزان اعتبار تخصیص داده شده، فعالیت های عمرانی و آبادانی در روستاها صورت گرفت.


بخشدار مرکزی فریدونشهر اضافه کرد: در این شهرستان با توجه به اعتبارات تخصیص یافته در برخی از روستاها طرح هادی اجرا و یا در حال اجرا است و این در حالی است که با توجه به میزان اعتبارات تخصیصی در برخی روستاها پیشرفت های فیزیکی طرح ها در حد اعتبارات بوده است. 


وی افزود: در حال حاضر در روستاهای دورک، کلوسه و وستگان اجرای طرح های هادی در دستور کار و مطالعه قرار گرفته که با تخصیص اعتبارات لازم در این مناطق طرح ها اجرایی می شود.

Go to TOP