چاپ خبــر
صرفا جهت اطلاع؛

رفتن دایی جان عامل استعفای فرماندار فریدونشهر نبود

با استعفای مهدی سلیمی فرماندار شهرستان فریدونشهر گمانه زنی ها برای دلایل این آمد و رفت روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار؛ نکته قابل تامل که هضم این موضوع را کمی سخت کرده است حرکت لاک پشتی دولت یازدهم در تغییر مدیران ارشد است که از دولت قبلی همچنان روی کار هستند. در این میان استعفای چند باره اسماعیلی معاون سیاسی استانداری اصفهان در ماه های قبل و مطرح شدن گزینه های جدید برای این معاونت و سایر معاونت ها،  مدیران ارشد تمام شهرستان ها را به فکر واداشته  که اگر تغییرات ادامه دار است قبل از خواستن بلیط از اتوبوس دولت جدید پیاده شوند و به فکر سمت و پست قبلی یا جدید خود باشند.

حمایت همه جانبه نماینده مجلس از فرماندار فریدونشهر و همین حرکت لاک پشتی تغییرات مدیران توسط دولت تدبیر حکایت از احتمال ماندن سلیمی در سمت خود می داد که با رفتن اسماعیلی از استانداری و شایعه نسبت فامیلی سلیمی با وی که او را خواهرزاده وی می خواندند باعث شد که دلیل اصلی این استعفا رفتن دایی جان  اعلام شود.

کوته فکری است که این رفتن را به آن رفتن نسبت ندهیم ولی کوته تر آن است که تنها دلیل رفتن را نسبت فامیلی کذبی بدانیم.

رفتن سلیمی که بارها بر عدم نسبت فامیلی خود با همشهری همدانی تاکید کرده  بود قطعا دلایل سیاسی و منطقه ای دیگری دارد که سعی می شود در گفتگویی تفصیلی با وی به آن پرداخته شود.

باید منتظر ماند و دید فرماندار دوم فریدونشهر در زمان حضور اسفنانی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چه کسی خواهد بود؟ تصمیمی که می تواند با توجه به اتفاقات سیاسی انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات دور بعدی مجلس تاثیری مهم داشته باشد.

U43ntitled-2

 

  1. پرسشگر گفت:

    سلام، پونه زار بالاخره تکلیف ما رو مشخص کن. تغییرات لاک پشتی دولت یا تغییرات اتوبوسی دولت؟!

  2. رهبر معظم فرمود مردم از مسولان نا لایق انتقاد وشکایت کنند و نگذارند بدست نااهل ان اداره شود . امیداست نماینده ما کمی به گذشته برگردد وخود را زمانی که در کنار هم به فکر ساختن اینده نقشه میکشیدیم ببیند .فرصت کم است.

Go to TOP