چاپ خبــر
بیانیه هیئت والیبال؛

پاسخ مسئول هیئت والیبال به یک یادداشت پونه زار

بعد از انتشار یک یادداشت با عنوان چرا تعداد ورزشکاران پیشکسوت نسبت به ورزشکاران جوان در فریدونشهر بیشتر است؟ هیئت والیبال پاسخی را جهت روشن شدن بحث برای ما ارسال کرده است که لازم دیدیم آن را نیز منتشر کنیم. لازم به ذکر است هدف نهایی پونه زار رشد و پیشرفت شهرستان با به چالش کشیدن بحث ها و ایجاد فضای گفتگو و نقد منصفانه است. بدیهی است انتشار هر یاداداشتی از این پایگاه در چارچوب خط مشی و اهداف تحریریه سایت می باشد.

با عرض سلام و خسته نباشید جناب آقای رحیمی مدیر سایت پونه زار ضــــمن تشکر و قدر دانی از زحمات جناب عالی در خصوص چاپ مقاله ای تحت عنوان افزایش ورزشکاران پیشکسوت در شهرستان فریدونشهر و چاپ عکس هایی از این هیئت در این سایت جوابیه این هیئت جهت چاپ در سایت پونه زار ارسال می گــــردد. انتظار است بدون کم و کاست منتشرگردد.
جناب آقای کارشناس محترم که اکنون بعد از سالها دوری از ورزش دست به قلم شده و به فـکر ورزش جوانان شهرستان افتاده اید به استحضار می رساند که از جنــــاب عالی و کلیه کارشــناسان تربیت بدنی که تا کنون به کارهای روزمره خود مشغول بوده اید و اکنون بعد از سالها دوری از سـالنها و میادین ورزشی لازم است یک سری به سالنها و میادین ورزشی بزنید که هم برای شمــــا تنوع است و هم برای ما افتخار و ببینید که اولا چه هیئت والیبال و یا هیئت های دیگر هم دارای ورزشکار نوجوان ، جوان، بزرگسال و پیشکسوت می باشند و کلیه سالنها اعم از سالنهای تربیت بدنی ، آموزش و پرورش و پیست اسکی شهرستان نیز مملو از ورزشـــکاران نوجوان و جوان می باشد. و لازم اسـت بگویم که سالنهای ورزشی نه تنها تا آخر شب بلکه گاهاُ تا ساعت دو و نیم شب نیز بخاطر تعدد ورزشـــکاران باز می باشد بد نیست به عرض برسانم که این هیئت خود دارای 58 نفر بازیکن در ردهای مختلف در قسمت آقایان می باشد و در قسمت بانوان نیز دارای بیش از 170 نفر بازیکن در ردهای مختلف می باشد.
و اما در خصـــوص مشکلات شهرستـــان باید بگویم که مشکلات ما در شهـــرستان به غیر از عوامــل مالی و سخت افزاری وجــود کارشناســـان تربیت بدنی غیر متخصص می باشد که پس از دریافت مــــدارک خود هیچ گونه فعالیـــتی در این زمـینه انجام نمیدهند و فقط کار آنها اظهار نظر از راه دور میبـــاشد و اگر یک فرد دلسوزی نیز پــیدا شود و بخواهد فعالیتی آنجام
دهد او را نیز با حرفهای غیر کارشناسی از میادین دور کرده و خود نیز ورود پیدا نمی کنند.
مشکــل بعدی ورزش شهرســـتان وجود افرادی است که ضمـــن دارا بودن کارت مربیـــگری در عمـــر خود حتی برای نمونه یک ساعـــت کلاس در رشته خود تشــکیل نداده و یک نفر را در آن رشته تربیــ-ت نکرده اند پــــس این گونه کــــارشناسان حق اظهار نظر در خصوص مشکلات ورزش شهرستان ندارند . اینجانب احمد ملیانیان مسئول هیئت والبال ضمن استقبال از نظرات کارشناسان از این کارشناسان دعوت میکنم که با حضور در سالنهای ورزشی هم به ما و هم به سایر هیئت ها کمک نمایند.
با کمال تشکر احمد ملیانیان کارشناس ارشد مدیریت تربیت بدنی.

یادداشت مورد بحث را اینجا بخوانید

  1. بي‍ژن گفت:

    با سلام آقاي ملياني شما لطف كنيد خبر پونه زار ( تاريخ 14 / 8 / 92 ) را در مورد واليبال شهرستان با عنوان ورزش شهرستان فریدونشهر؛
    والیبالی های فریدونشهر + تصاویر
    بخونيد .

  2. منتقد گفت:

    سلام.
    انتقاد چیزی شایسته و لازمه اما به شرط رعایت مرز بین انتقاد و زخم زبان .
    خوبه خطاب به رئیس محترم هیأت والیبال که بحث حضور و پشتیبانی رو مطرح میکنن عرض کنم که خود شما دو سال پیاپی وعده برگزاری مسابقه والیبال بین تیم های شهرستان و خارج از شهرستان رو دادین بدون اینکه از هیچ تیم خارج از شهرستان دعوت کنین و حتی مسابقه ای داخل شهرستان برگزار کنین.
    پر بودن فعلی سالن ها از نونهالان بدون برنامه ی منظم و مربی کارآمد چیزی جز هدر دادن وقت و استعداد شخص نیست.
    حتی مربیان حاضر و پیگیر شهرستان جز عده ای معدود اصلا با مقررات و روش های روز رشته خودشون آشنایی ندارن.
    تا وقتی مدیران ورزش شهر ما اینطور برخورد کنن چیزی جز رکود ورزش رو شاهد نیستیم.
    و من الله التوفیق

Go to TOP