چاپ خبــر
پیست اسکی

استانداردسازی پیست اسکی فریدونشهر

رییس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر از تسطیح، ایمن و استاندارد سازی پیست اسکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پونه زار:محمود یسلیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در فریدونشهر، با اعلام این  خبر اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته و همکاری ادارات و ارگان شهرستان پیست اسکی فریدونشهر تسطیح، ایمن و استانداری سازی می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر دو دستگاه بولدوزر و یک دستگاه بیل بکهو در محل پیست شهرستان فریدونشهر مشغول به کار هستند که خوشبختانه با تسطیح و برطرف کردن موانع در مسیر اسکی بازان و شیب دو طرفه پیست امسال شاهد پیستی استاندارد می شویم.
رییس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر اضافه کرد: طی پیگیری ها و جلسه ای که با رییس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و همچنین با اتمام طرح تسطیح سازی پیست اسکی این شهرستان تلاش برای تایید بین المللی شدن این پیست جهت برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی آغاز شده است.
وی افزود: فرمانداری، اداره راه و ترابری، شهرداری و همچنین هیات اسکی شهرستان فریدونشهر از جمله نهادهایی بوده اند که برای آغاز پروژه و اتمام این طرح تمام همکاری های لازم را با اداره ورزش و جوانان شهرستان داشته اند تا دغدغه چندین ساله اسکی بازان و مراجعه کنندگان به پیست رفع شود.
یسلیانی خاطر نشان کرد: با تلاش چند ماهه هیئت اسکی استان اصفهان و شهرستان فریدونشهر خوشبختانه ظرفیت پارکینگ های پیست اسکی این منطقه به حدود یک هزار خودرو رسیده است که امیدواریم معضل ترافیکی این محل به ویژه در روزهای تعطیل فصول برفی مرتفع شود./

Go to TOP