چاپ خبــر

لزوم بهره گیری از ظرفیتهای انسانی و محیطی روستاهای چادگان برای رفع مشکلات

فرماندار شهرستان چادگان با اشاره به مفاد اقتصاد مقاومتی، خواستار بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های روستاهای شهرستان از جمله منابع فعال انسانی و محیطی و مشارکت مردمی در جهت رفع مشکلات شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار به نقل از مهر، حبیب الله معتمدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشورتی اعضای شوراها و دهیاران 13 روستای شهرستان چادگان، اجرای طرح هادی و بهسازی معابر، رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای ده کلبعلی، علی عرب، معروف آباد رابا برداشت آب از مخزن دریاچه سد زاینده رود چادگان خواستار شود.

وی به ایجاد زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در روستاهای پرجمعیت شهرستان اشاره کرد و گفت: دو سالن ورزشی نیمه کاره در روستاهای مشهد کاوه و گشنیزجان از دغدغه های جوانان روستا جهت انجام فعالیت های ورزشی است که باید در اولویت مسئولین امر قرار گیرد.

فرماندار چادگان همچنین ساماندهی کارگاه های لاستیک سازی در روستای انالوجه  و تکمیل جاده ی ارتباطی بین دو روستای ده کلبعلی و علی عرب را خواستارشد.

عدم پوشش شبکه های تلویزیونی آنالوگ و دیجیتال در روستاهای علی آباد ، کمیتک و حجت آباد از دیگر مطالبات دهیاران و شوراها از رسانه ملی بود.

نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت نیز افزود: رفع نقاط حادثه خیز در سه راهی کمیتک، سه راهی انالوجه و جاده ارتباطی حجت آباد به اورگان از الویت های مسئولین باشد.

محمدعلی اسفنانی خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: به منظور جذب منابع مالی مناسب در بودجه سالانه دولت جهت رفع محرومیت زدایی در روستا  پیگیر هستیم.

در ادامه، مطالبات مشترک شوراها و دهیاران ایجاد اشتغال پایدار برای جلوگیری از مهاجرت از شهر به روستا و همچنین عنایت ویژه به  مناطق محروم و دور از مرکز استان بود.

Go to TOP