چاپ خبــر

مدیریت در منابع طبیعی بی‌مهری استان به صنعت فریدونشهر را جبران می‌کند

امام جمعه فریدونشهر گفت: مسئولان باید با مدیریت در بخش منابع طبیعی و ملی، بی مهری هایی که از سوی استان در بخش صنعت به این شهرستان داشته اند را جبران کنند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به ولادت بانوى فداکار تاریخ اسلام، زینب کبرى(س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است که پرستار متعهد باید با صبر و حوصله، تحمل هر نوع ناملایمات برای انجام خدمتش بنماید و چنین كاری از عهده هر كس برنمی آید.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) پرستار بزرگ صحرای كربلا، در آن روز سخت، وظایف سنگینی به عهده داشت افزود: تقویت روحیه مجروحان و خانواده شهیدان، رسیدگی به بازماندگان و كمك به اطفال، هم چنین ایشان به مراقبت از حضرت سجاد (ع) نیز كه در بیماری شدید به سر می برد از دشوارترین کارهایی بود که در آن شرایط سخت برعهده داشت.

امام جمعه فریدونشهر بیان کرد: پرستاران در شهرستان فریدونشهر با تاسی از اخلاق و منش حضرت زینب با  فداكار و بدون توقعی تلاش می کنند و ما  همواره شاهد مهربانی ها و دلسوزی هایشان هستیم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان افزود: مسئولان نظام نوع رفتار ، برخورد و تصمیم گیریشان باید به شکلی باشد که مرز بین دوست و دشمن را مشخص کنند و لازم است صریح و روشن جواب مخالفان و دشمنان را بدهند.

سیاوشی  با اشاره به 18 اسفندماه روز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در شهرستان فریدونشهر با تاسیس 21 کانون در روستا و 5 کانون فعال در سطح شهرستان فضای مناسب فرهنگی در بین جوانان بوجود امده است.

خطیب جمعه فریدونشهر در خصوص  جشن نیکوکاری و سنت حسنه در این شهرستان افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز و عید باستانی ایرانیان همه باید تلاش کنند شادی خود را با نیازمندان و مددجویان شریک کنند.

امام جمعه فریدونشهر گفت: منابع طبیعی و خدادای غنی و ارزشمندی که در شهرستان وجود دارد بهترین پتانسیل برای جذب سرمایه گذاران در بخش گردشگری می باشد.

Go to TOP