چاپ خبــر

عملکرد مطلوب قوه قضائیه در سال 92/ اقتصاد مقاومتی، اولویت دستگاه قضایی در سال 93

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر این که عملکرد قوه قضائیه در سال 92 مطلوب بوده است گفت: اولویت دستگاه قضایی در سال 93 رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، محمد‌علی اسفنانی با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه قوه قضائیه در سال جاری توانست در بخش قابل توجهی از پرونده فساد اقتصادی و پرونده اختلاص از بیمه ایران عملکرد خوبی داشته باشد و پرونده‌ها را به نتیجه برساند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از پرونده‌ها رسیدگی‌ها با تاخیر صورت گرفت، گفت: با این وجود عملکرد دستگاه قضایی در سال 92 قابل قبول بوده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی با تاکید بر این که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیشترین موفقیت را نسبت به سایر سازمان‌های زیر مجموعه قوه قضائیه داشته، تصریح کرد: بدون شک عملکرد سازمان بازرسی کل کشور و پزشکی قانونی هم مطلوب بوده است.

اسفنانی با اشاره به اولویت دستگاه قضایی در سال 93 گفت: قوه قضائیه باید به وظایفی که از سوی مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی، ویژه‌خواری و رسیدن به اقتصاد مقاومتی بر عهده‌اش گذاشته شده به خوبی عمل کند تا ما در سال آینده شاهد اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.

 

Go to TOP