چاپ خبــر
توجیه قلعه نوعی پس از باخت به ذوب اهن

قلعه‌نویی: ذوب‌آهن فقط ۳ موقعیت داشت و داور ۲ پنالتی ما را نگرفت/ چقدر بدبخت شده‌ام که فردوسی‌پور در موردم حرف می‌زند

به استقلال نگاه ملی ندارند و می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند

قلعه نویی

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چقدر بدبخت شده‌ام که فردوسی‌پور در مورد من حرف می‌زند و اگر جای مدیرعامل استقلال بودم، اجازه نمی‌دادم این برنامه از استقلال تصویری پخش کند.

امیر قلعه‌نویی بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: فکر می‌کنم که کیفیت بازی خیلی خوب بود و خیال آقایان از این بابت راحت شد! آنها می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند و کاری به کیفیت بازی ندارند.

وی شکست تیمش را ناشی از اشتباهات داوری دانست و افزود: به گفته همان کارشناسان در برنامه‌ای که صددرصد مخالف آن هستم،  2 پنالتی ما در این بازی گرفته نشد. با بازبینی فیلمی که انجام دادیم، این را صددرصد می‌گویم. متاسفانه آقایان نگاه ملی به استقلال ندارند و یکسری از مسائل به ما ضربه می‌زند.

سرمربی استقلال درباره شرایط این بازی تصریح کرد: بازی خوبی بود و به باشگاه ذوب‌آهن، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم چون 2 تیم خوب بازی کردند. ذوب‌آهنی‌ها 3 موقعیت گل داشتند که 2 فرصت را تبدیل به گل کردند ولی ما از فرصت‌های زیادی که به وجود آوردیم، استفاده نکردیم. در کل از تیمم راضی هستم چون فوتبال باکیفیت انجام دادیم اما باختیم.

قلعه‌نویی با طرح این ادعا که تیمش در مصاف با ذوب‌آهن 10، 15 موقعیت گلزنی داشته است، گفت: باید جایزه اخلاق را به داور بدهیم، چون زحمت کشید! نباید به ساموئل جایزه اخلاق می‌دادند!

وی به توجیه عملکرد تیمش پرداخت و گفت: روی گل اول که سانتر بود و یک اتفاق، بازیکنانم نقشی نداشتند اما در گل دوم عابدینی جا ماند و گل خوردیم که این مشکل با آمدن خسرو و هاشم حل می‌شود.

قلعه‌نویی پیرامون گل‌های دریافتی استقلال خاطرنشان کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم و خط هافبک ما خیلی خوب بازی کرد، چون موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. البته نواقصی داشتیم که باید آنها را برطرف کنیم. باید بگویم هم ذوب‌آهن حق برد داشت و هم ما، بنابراین من به ذوب‌آهن برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد. اینکه تیم می‌بازد، یک بخش است اما وقتی تیم می‌بازد اما موقعیت زیادی خلق می‌کند، مسئله دیگری است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که «چرا برخی می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند؟»، گفت: من اگر مدیر استقلال بودم،اجازه نمی‌دادم برنامه 90 در مورد استقلال نه فیلم بگیرد و نه مصاحبه، چون 90 ابزاری است که خیلی از مشکلات جامعه را پوشش می‌دهد، جامعه را به حاشیه می‌برد و خیلی از ضعف‌های کشور زیر برنامه 90 پوشش داده می‌شود.

وی افزود: برنامه 90 و این آقا (فردوسی‌پور) به فوتبال ایران خیانت می‌کنند. برای مثال مدیران عاملی نظیر رحیمی و رویانیان را روی خط می‌آورد و آنها را به جان هم می‌اندازد و به کفاشیان می‌گوید که 10 دقیقه به زمان خواب شما مانده و در مورد کفش سیندرلا صحبت می‌کند و همه را به جان هم می‌اندازد؛ با آقای شیرینی مصاحبه می‌کند و به او می‌گوید که شما 2 سال است وارد فوتبال شدید؛ کسی نیست به شما بگوید که چرا زمانی که وارد فوتبال شدید، کسی به شما نگفت چرا وارد فوتبال شدید؟

قلعه‌نویی خطاب به فردوسی‌پور گفت: درست است که شیرینی 2 سال است به فوتبال آمده و فوتبالی نیست اما حرف خوبی زد و گفت شما ترس از فوتبال را به جان مربیان انداختید. شما کارشناسانی را می‌آورید که متاسفانه فقط 2 تای آن کارشناسان فوتبالی هستند! متاسفانه تنها 2 نفر از کارشناسان آن میزگرد معروف فوتبالی بودند. من یک روز هاشمی، تهیه کننده 90 را در آکادمی فوتبال دیدم و او گفت تنها شما هستید که برابر فردوسی‌پور قدم علم کرده‌اید و تمام مدیران التماس می‌کنند که چند دقیقه روی خط باشند. من برای چنین مدیرانی واقعاً متاسفم. زمانی که من در خط آنها نیستم هزار انگ به من می‌چسبانند.

وی خاطر نشان کرد: چقدر من بدبخت شده‌ام که فردوسی‌پور در برنامه‌اش در مورد شخصیت حقوقی و حقیقی من صحبت می‌کند! ما بهترین بازی‌ها را بکنیم، ایراد می‌گیرند و حتی اگر نتیجه بگیریم، می‌گویند سنتی هستم. من فقط یک چیز را می‌دانم و آن این است که فردوسی‌پور با برنامه‌اش فوتبال ایران را خراب می‌کند.

سرمربی استقلال با اشاره به انتقادات فردوسی‌پور از حضور پسر او در استقلال گفت: این آقا در برنامه 90 در مورد پسرم صحبت می‌کند و من به خاطر اینکه این صحبت‌ها نباشد پسرم را از تشکیلات اسقلال خارج کردم. من هم باید مثل بعضی‌ها سر میز می‌نشستم تا پسرم به دبی می‌رفت و بعضی کارها را انجام می‌داد تا به ما بگویند، آدم خوب!

قلعه‌نویی خاطر  نشان کرد: وقتی میهمانان برنامه، می‌خواهند از من تعریف کنند، در حرف‌شان می‌پرد اما در مقابل وقتی بازیکنی در برنامه بر خلاف من حرف می‌زند و او کاملاً اجازه می‌دهد که به حرفش ادامه دهد. من در استقلال سرمربی هستم و زمانی که سپاهان قهرمان می‌شود، با نویدکیا که تیمش قهرمان شده، ویدئو کنفرانس برقرار می‌کند و از او می‌پرسد که ارتباطت با قلعه‌نویی چطور است اما ساموئل را به برنامه می‌آورد و یک بار نظرش را در مورد قلعه‌نویی نمی‌رسد؛ او کاظمیان را می‌آورد و نظرش را در مورد قلعه‌نویی می‌پرسد اما سئوال من این است که چرا از ساموئل این سئوال را نمی‌پرسد؟

وی افزود: به لطف خدا تیم من خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد و این در سال‌های گذشته مشخص شده است؛ تیمی هستیم که نه خوب پول داریم و کارمان را با 3 میلیارد شروع کردیم و خیلی از بازیکنان، مربیان و کادر پزشکی از سال قبل طلب داریم اما به خاطر مردم و پیراهن استقلال کارمان را انجام می‌دهیم اما باز هم می‌گویم برای بعضی از مدیران متاسفم که برای برنامه 90 و ارتباط با آن کارهای نامعقولی انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مطمئن باشید که اگر استقلال و پرسپولیس، برنامه 90 را تحریم کنند و چند هفته از این 2 تیم فیلمی در 90 پخش نشود، می‌بینید که بعد از چند هفته بینندگان آن افت می‌کنند.

Go to TOP