چاپ خبــر

حمایت از تولید، شاه کلید تحقق اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، حمایت از تولید را شاه کلید تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: تقویت بخش تولید یکی از کلیدی‌ترین نکاتی است که می‌تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند که ابعاد اقتصادی مختلفی را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از خانه ملت؛ محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،حمایت از تولید را شاه کلید تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: در حال حاضر تقویت بخش تولید یکی از کلیدی‌ترین نکاتی است که می‌تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند که ابعاد اقتصادی مختلفی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: رونق تولید منجر به صادرات و ارزآوری و در نهایت افزایش تولید ناخالص داخلی خواهد شد که بر این اساس درآمد سرانه افراد افزایش پیدا خواهد کرد و سبب تقویت نظام مالیاتی خواهد شد و این مساله به صورت زنجیروار سبب اصلاح نظام اقتصادی کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، شروعی برای اصلاحات ساختاری اقتصادی کشور است، اظهار داشت: جلوگیری از رانت‌خواری و ویژه‌خواری اقتصادی و همچنین مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی از راهکارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.

Go to TOP