چاپ خبــر

مشاور فرمانده سپاه: مشکل استکبار با ما در ماهیت انقلاب اسلامی است

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ماهیت سازش ناپذیری انقلاب اسلامی ایران گفت: مسئله ما با غرب در زمینه هسته ای به خاطر ماهیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش پونه زار به نقل از ایرنا، سردار خسرو عروج عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز فناوری هسته ای در دانشگاه اصفهان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دشمن از ایران هسته ای نمی ترسد بلکه از ایران اسلامی می ترسد.

وی ادامه داد: ایران هسته ای از قبل از انقلاب وجود داشت ولی روابط کشورهای استکباری به گونه ای دیگر بود، در حالی که پس از انقلاب دو سوم قطعنامه های سازمان ملل به ایران اختصاص پیدا کرده است.

مشاور فرمانده سپاه اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا با سبک جدیدی آشنا شد که در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) است، افزود: استدلالهای این رهبر جهانی نیز جهانی است و همه را مطیع خود می کند و لذا تلاش می کنند این مسائل به گوش جهانیان نرسد.

سردار عروج اظهار کرد: امروز هفت میلیارد انسان در جهان زندگی می کنند که پیرو ادیان مختلف هستند و تنها یک میلیارد و نیم آنها مسلمان هستند.

وی افزود: از این تعداد مسلمان 300 میلیون عقیده ما را دنبال می کنند و 100 میلیون به مکتبی متصل هستند که کارایی لازم را دارد.

مشاور فرمانده سپاه گفت: ما یکصدم جمعیت جهان را به خود اختصاص داده ایم ولی جمعیت ما بسیار کیفی است زیرا معتقدیم حتی اگر یک نفر از ما زنده باشد حق سازش ندارد.

وی اظهار کرد: یاران واقعی انقلاب افرادی گمنام، بدون ادعا، منصف و قدرشناس هستند که قدمی به خطا نمی روند.

وی گفت: این افراد تنها در ایران اسلامی نیستند بلکه در سرتاسر جهان زندگی می کنند و دنبال آن هستند که این مکتبی که دنبال می کنند به کجا ختم می شود.

سردار عروج افزود: چنین انسانهای متعهدی در زمینه انرژی هسته ای نیز وجود داشته و دارند که هدفشان خدا بود و برخی از آنها جان خود را در این مسیر تقدیم کردند.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد عزت ما را بگیرد وحتی اگر انرژی هسته ای را هم بدهیم متوقف نمی شوند.

وی تصریح کرد: جهان از تمام برنامه های هسته ای ما مطلع است و تمام برنامه های ما زیر نظر بازرسان و دوربین ها آنها است.

Go to TOP