چاپ خبــر

ناحیه سپاه بوئین میاندشت افتتاح شد

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج)اصفهان گفت: شهرستان بوئین‌میاندشت با اعتبارات موجود و حمایت‌های بسیج سازندگی و مسؤلان استانی می‌تواند گام بلندی در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولیدات محصولات کشاورزی و دامی بردارد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سردار مجتبی فدا در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت، با اشاره به ۲۵۵ شهید این شهرستان اظهار کرد: تقدیم این تعداد شهید به انقلاب حاکی از عشق مردان این منطقه به ولایت، امام خمینی(ره) و دفاع آنها از کشور و ناموس است که با توجه به این ظرفیت می‌توان بوئین‌میاندشت را به عنوان شهرستان نمونه ایثارگری معرفی کرد.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج)اصفهان سپاه پاسداران را یادگار امام خمینی(ره) خواند و تصریح کرد: نقش و عملکرد سپاه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هم‌چنین افتخارات بسیج در این دوران بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار فدا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای کمک به نظام، انقلاب، مسئولان و ولایت همواره پیش گام و ثابت قدم بوده است.

وی با اشاره به اتفاقات مختلف در زمان‌های گوناگون در کشور گفت: سپاه پاسداران هم اکنون به خاطر شرارات‌های مختلف به وجود آمده در منطقه جنوب شرق کشور، در راستای تامین امنیت کشور، محافظت چندین کیلومتر از مرزهای شرق را برعهده گرفته است.

سردار فدا، مسئولیت سپاه و بسیج را دفاع از ارزش‌های انقلاب و نگهداری از دستاوردهای نظام برشمرد و افزود: مقابله با چالش‌های نظام، کمک و مساعدت به مسؤلان و دستگاه‌های دولتی در راستای خدمت‌رسانی و عمق بخشی به نظام جمهوری اسلامی از دیگر اقدامات سپاه است.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بوئین میاندشت در زمینه آب و خاک حاصلخیز، اظهار کرد: این شهرستان با اعتبارات موجود و حمایت‌های بسیج سازندگی و مسؤلان استانی می‌تواند گام بلندی در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولیدات محصولات کشاورزی و دامی بردارد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران پنج میلیارد ریال اعتبار برای احداث استخر شنا در این شهرستان اختصاص خواهد داد تا با احداث این مکان ورزشی، بتوان اوقات فراغت جوانان را پر کرد و هم‌چنین قهرمانان ارزنده‌ای را نیز به استان و کشور معرفی کرد.

 در پایان این مراسم، طی حکمی سرگرد پاسدار سید فضل الله بهرامی به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بوئین میاندشت منصوب شد و در ادامه نیز ساختمان این ناحیه به افتتاح رسید.

Go to TOP