چاپ خبــر

خبرنگاران مهمترین نقش را در توسعه شهرستان فریدونشهر دارند

در ادامه فعالیت های خوب سرپرست فرمانداری فریدونشهر و رسیدگی به موضوعاتی که در سال های گذشته مورد توجه قرار نگرفته بودند، جلسه بررسی مشکلات خبرنگاران و فعالان خبری شهرستان با هدف دستیابی به راه و کارهای مناسب برای ارتقای سطح دانش اجتماعی شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر –  پونه زار؛ غلامرضا یسلیانی در این نشست با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت شهرستان در بخش گردشگری، کشاورزی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب نزولات جوی در سال افزود: شما خبرنگاران با اطلاع رسانی این ظرفیت ها در فضایی به دور از تبلیغات دروغ، نقش مهمی در معرفی شهرستان و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی دارید. وی گفت: برای پیشرفت شهرستان نیاز به رسانه های قدرتمندی داریم و باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی فریدونشهر را یکی از شهرستانهای مستعد برای ترقی و پیشرفت خواند و گفت: استان اصفهان نیازمند شهرستان ما در بخش تامین گوشت و لبنیات است اما مردم ما فقط نیازمند سوخت نفت از سوی استان هستند و همه نیازمندی های خود را در شهرستان تامین می کنند.

وی خواستار همکاری روشنفکران و نخبگان برای مدیریت در بهره برداری از ظرفیت های موجود در شهرستان شد و اظهار کرد: با توسعه کشاورزی و گردشگری در این شهرستان هیچگاه ما شاهد مهاجرت به شهرهای بزرگ نخواهیم بود.

فرماندار فریدونشهر افزود: دست های مسئولین شهرستان همیشه برای گرفتن تجربیات و راهنمایی تک تک شهروندان دراز است و با همدلی و وحدت است که می توان قله های تعالی و پیشرفت شهرستان را فتح کرد.

گفتنی است در این جلسه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان به ارائه دیدگاه خود پرداختند و ضمن تشکر از نگاه فرماندار به این بخش خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی ادارات و ارگان های شهرستان شدند.

Go to TOP