چاپ خبــر
در جلسه تقدیر از خبرنگاران مطرح شد؛

خبرنگاری، حرفه‌ای دشوار و هنرمندانه است+تصاویر

سرپرست فرمانداری فریدونشهر در جلسه تقدیر از خبرنگاران فریدونشهر، اعتلای فرهنگ شهرستان، معرفی فرصت‌ها و انتقاد سازنده را نتیجه فعالیت خبرنگاران فریدونشهر دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونشهر و به مناسبت روز خبرنگار، ظهر امروز در حضور مسئولان شهرستان از خبرنگاران فریدونشهر تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، امانت‌داری را یکی از مهمترین اصول خبرنگاری برشمرد و از خبرنگاران خواست در نگارش اخبار هم به نکات مثبت توجه کنند و هم به نکات منفی.

غلامرضا یسلیانی، سرپرست فرمانداری فریدونشهر، نیز خبرنگاری را شغلی دشوار و هنرمندانه خواند. وی به نقش رسانه در اعتلای فرهنگ شهرستان، معرفی فرصت‌ها و بیان انتقادات سازنده اشاره کرد و گفت: خبرنگار باید در نوشتن آزاد باشد تا بتواند قلم خود را به حق بچرخاند. یسلیانی بر لزوم حمایت از خبرنگاران تأکید کرد.

نورمحمد رحیمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر، خبرنگاران شهرستان را پایبند به ادب و احترام و اصول حرفه‌ای خبرنگاری دانست و از خبرنگاران به خاطر انتقال صحیح و سریع اخبار در شهرستان تشکر کرد.

در پایان جلسه، هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران فریدونشهر اهدا شد.

IMG_8777IMG_8753

  1. روزخبرنگار رابه خبرنگاران متعهد سایت پونه زار فریدونشهرتبریک عرض می نماییم.

  2. افتاب گفت:

    روز خبرنگار بر شما مبارک باد

  3. دبیر گفت:

    ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار از همه خبرنگاران عزیز شهرستان فریدونشهر خصوصا آقای محمدرضا رفیعی و احسان جدیدی تشکر می کنم.

  4. کاش اسامی و تعداد آنها ذکر میشد تا مردم بیشتر آنها را بشناسند و با آنها تعامل داشته باشند

  5. مجهول گفت:

    این روز بر تمامی کسانی که قلم خود را به حق می‌چرخانند مبارک…
    روزتون مبارک

  6. دورود بر خبر نگاران جوان فریدونشهر ، با عرض تبریک و احترام
    ویژگی های خبرنگار
    به طور کلی خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است. او باید با استفاده از ویژگی های خدادادی و نیز خصوصیاتی که در دوره های آموزشی دیده، به کشف حقیقت ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند. گاه خبرنگاران تیزهوشی پیدا می شوند که با توجه به حوادث پیش آمده و نیز تجربه های گذشته، به پیش بینی حوادث آینده می پردازند و به مردم، در مورد منافع ملی، اعتقادات و نیز فرهنگ حاکم هشدارهایی می دهند. خبرنگار خوب، خبرنگاری است که از خطر کردن نهراسد و همواره به دنبال کشف حقیقت باشد.

Go to TOP