چاپ خبــر

آیا گل‌محمدی به اصفهان می‌رود؟

یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران بهترین نتایج ممکن را در این تیم گرفت و حالا مسئولان نفت برای حفظ این مربی کار آسانی را در پیش ندارند.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛گل محمدی را باید در بین مربیان باهوش و البته بی حاشیه فوتبال ایران قرار داد و از طرفی باشگاه نفت هم در این چند سال ثابت کرده که علاقه خاصی به استفاده از این دسته از مربیان دارد.یحیی امثال نتایج خوبی با نفت گرفت و طبیعی است که مسئولان باشگاه خواهان تمدید قرارداد او باشند ولی بعید به نظر می رسد گل محمدی برای فصل بعد به این زودی تصمیم می گیرد.

چند هفته ای است که شایعه حضور گل محمدی در سپاهان و مذاکرات ابتدایی او با اصفهانی ها شنیده می شود و این در حالی است که برخی از شاگردان یحیی هم از این شایعه با خبر هستند.هر چند زلاتکو کرانچار یک مربی صاحب سبک محسوب می شود و کارنامه اش در اصفهان قابل دفاع است ولی تماشاگران سپاهان امسال رابطه خوبی با این مربی کروات نداشتند و حالا شاید این موضوع در نهایت منجر به قطع همکاری کرانچار با باشگاه سپاهان شود.

هر چند شنیده می شود گل محمدی یکی از گزینه های جدی جانشینی کرانچار است ولی از اصفهان خبر می رسد که مسئولان ذوب آهن هم تمایلی جدی برای جذب گل محمدی دارند تا با این مربی به روزهای اوج برگردند. حالا باید دید این مربی فصل آینده در کدام تیم مربیگری خواهد کرد.

Go to TOP