چاپ خبــر

ذوب آهن اصفهان با شکست نفت قهرمان شد/ هر دو جام در نصف جهان

در دیدار نهایی جام حذفی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی مقابل نفت تهران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از راه دانا، دیدار نهایی جام حذفی از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران بین دو تیم نفت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که تیم ذوب آهن با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و قهرمان جام حذفی شد.

در دقیقه 2 مسابقه مهدی رجب‌زاده یک ضربه کاشته روی دروازه نفت زد که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت این توپ را مهار کرد.

در دقیقه 7 مهدی رجب‌زاده از داخل محوطه جریمه نفت شوت زد که بیرانوند ضربه او را مهار کرد.

در دقیقه یازده شوت کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه نفت را بیرانوند به کرنر فرستاد.

در دقیقه 12 نفت روی حرکت سریع غلامرضا رضایی صاحب موقعیت شد که پاس او را کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر به بیرون زد.

در دقیقه 19 شوت پادوانی از داخل محوطه جریمه ذوب آهن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی تا دقیقه 25 پربرخورد دنبال شد و بازیکنان دو تیم روی هم خطا کردند.

در دقیقه 27 شوت کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه نفت با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

تا دقیقه 37 هر تیم صاحب یک کرنر شدند.

نیمه دوم:

گل نفت: نفت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و وحید امیری در در دقیقه 46 گل نفت را به ثمر رساند. امیری پابه توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه فنی دروازه ذوب آهن را باز کرد.

گل مساوی: در دقیقه 47 ذوب آهن بلافاصله گل خورده را جبران کرد. در این صحنه توپ بعد از چند رفت و برگشت در محوطه جریمه به مهدی رجب‌زاده رسید و او هم با یک پاس قاسم حدادی را صاحب توپ کرد که این بازیکن هم با یک شوت گل مساوی ذوب آهن را به ثمر رساند.

گل دوم ذوب آهن:  در دقیقه 51 مهدی رجب‌زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق و زیبا از زاویه بسته گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بعد از این گل ذوب آهن تلاش کرد بازی را اداره کند و توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۶۹ رشید مظاهری مانع از گل خوردن تیمش شد و دروازه‌بان ذوب آهن با یک واکنش خوب ضربه سر بازیکن نفت را از روی خط برگشت داد.

در دقیقه ۷۹ ارسلان مطهری مهاجم تیم نفت یک فرصت گلزنی خوب را از دست داد.

گل سوم ذوب آهن: در دقیقه ۸۰ بعد از چند رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید و او هم گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۴ بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

به این ترتیب تیم ذوب آهن اصفهان در تهران قهرمان جام حذفی شد  تا دومین جام فصل ۹۳-۹۴ هم به اصفهان نصف جهان برود. سپاهان هم در لیگ برتر قهرمان شده بود. نفت که در لیگ برتر هم در کورس قهرمانی بود و در نهایت سوم شد در جام حذفی هم دستش به جام قهرمانی نرسید.

شاگردان گل‌محمدی در لیگ برتر هم تیم نفت تهران را ۵ بر ۳ شکست داده بود و ذوب آهن توانست یکبار دیگر به یک پیروزی پرگل مقابل شاگردان منصوریان دست پیدا کند.

محسن ترکی داور مسابقه به سعید لطفی، علیرضا عزتی،  وحید امیری از نفت و قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده و کاوه رضایی از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم نفت:

علیرضا بیراوند، محمدامین حاج‌محمدی، علیرضا عزت کرامت، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، سعید لطفی، لئوناردو پادوانی، ایمان مبعلی، آرش رضاوند( از دقیقه ۶۵ مهدی شیری) و علی قربانی( از دقیقه ۵۸ ارسلان مطهری)، غلامرضا رضایی( از دقیقه ۸۳ عباس بوعذار)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب ذوب آهن:

محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوس، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی‌فر( از دقیقه ۷۷ مرتضی تبریزی)، مهدی پورمحمدی، مهدی رجب‌زاده( از دقیقه ۸۸ حجت حق‌وردی) و کاوه رضایی( از دقیقه ۸۳ مسعود حسن‌زاده)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

Go to TOP