چاپ خبــر

چند خبر کوتاه از فرمانداری فریدونشهر

سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر با جدیت در حال برگزاری جلسات و انجام برنامه های فرمانداری است و به گفته اکثر مسئولین فرمانداری جان تازه ای گرفته است. در زیر به اخبار چند روز اخیر فرمانداری شهرستان می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر –  پونه زار ؛ رفت و آمد ها و جلسات فرمانداری شهرستان فریدونشهر این روزها آمار بیشتری به خود گرفته است.

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در فریدونشهر

دکتر اصغری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در شهرستان فریدونشهر حضور یافته و با  یسلیانی سرپرست فرمانداری ملاقات کرد.

در این ملاقات به بیان مشکلات بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر از جمله کمبود پزشک،پرداخت حق محرومیت و ساختمان مرکز بهداشت و درمان شهرستان پرداخته شد.
دیدار با معاون استانداری

یسلیانی سرپرست فرمانداری با  همدانیان معاون برنامه ریزی و هماهنگی و امور اقتصادی استاندار و در محل استانداری اصفهان ملاقات کرد.

در این دیدار مسائل و مشکلات شهرستان فریدونشهر در حوزه های مختلف بررسی شد.

شرکت سرپرست فرماندار در همایش خیرین استان

یسلیانی در همایش مجمع خیرین سلامت استان اصفهان که در روز پنجشنبه مورخ 21 فروردین و در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد حضور یافت.

در این جلسه که با حضور استاندار محترم ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،جمعی از مسئولین استان و همچنین خیرین بخش سلامت استان اصفهان برگزار شد مسائل و مشکلات این بخش بررسی و ارزیابی شد.

جلسه شورای ترافیک

جلسه شورای ترافیک شهرستان هم با حضور مسئولین مربوطه به ریاست سرپرست فرمانداری امروز برگزار شد.

93

جلسه سمن ها

همچنین امروز جلسه انجمن های مردم نهاد با موضوع گزارش مالی انجمن دوست داران طبیعت شهرستان فریدونشهر با حضور اعضای مربوطه و به ریاست یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد.

گفتنی است ملاقات مردمی و بررسی مشکلات اشتغال جوانان از برنامه های اصلی سرپرست فرمانداری شهرستان است به طوریکه یک روز در هفته را به طور کامل به مسئله اشتغال اختصاص داده است.

ngo fereydounshahr

  1. اشتغال برنامه مي خواهد مشاور مي خواهد كارآفرين مي خواهد و … صرفاً برگزاري جلسات به هيچ وجه كارگشا نخواهد بود.

Go to TOP