چاپ خبــر

شاهان کوه مانند گاو شیرده است نباید خنجر در قلبش فرو کنیم

در همایش چالش ها و توانمندی های محیط زیست فریدونشهر، بهروز اصلانی عضو شورای شهر فریدونشهر و نماینده شهرستان در شورای استان اصفهان از دغدغه مردم و مسئولین درباره زمزمه های شنیده شده برای اجرای تونل پشندگان در قلب شاهان کوه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ عضو شورای شهر فریدونشهر با اشاره به حق مردم برای اعتراض و بیان نگرانی های زیست محیطی خود گفت: شاهان کوه با تولید بیش از 2 میلیارد متر مکعب آب در سال، قلب تپنده شهرستان و منطقه است که اگر در انتقال آب آن، تحقیقات زمین شناسی و زیست محیطی انجام نشود، حیات بخش بسیاری از منطقه دچار مشکل خواهد شد.

عضو انجمن دوست داران طبیعت شهرستان فریدونشهر در  ادامه اظهار داشت: ما مخالف انتقال آب نیستیم ولی  نحوه  انتقال آن برای ما بسیار مهم است. شاهان کوه یک سخاوت و هدیه الهی است که همانند گاو مهربانی در حال دادن شیر است که باید شیرش را دوشید نه آن که خنجر به قلبش زد.

بهروز اصلانی با اشاره به حیات بخش بودن شاهان کوه برای یک ملت، از همه مسئولین خواست با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در امر تولید انرژی و مدیریت مصرف آب، در طرح های انتقال آب همه موارد به خصوص موارد زیست محیطی را لحاظ کنند تا در نگاه آیندگان شرم سار نباشیم.

 

 

Go to TOP