چاپ خبــر
گفتگوی اختصاصی پونه زار با استاندار اصفهان؛

استاندار اصفهان: حل مشکل آب فریدونشهر در اولویت است+فایل صوتی

استاندار اصفهان از طرح ها و برنامه های آبی شهرستان فریدونشهر دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار؛ رسول زرگرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما درفریدونشهر اظهار کرد: این دومین سفر بنده به شهرستان های اصفهان است که سفر اول به شهرستان خور و بیابانک و اینک نیز دومین سفر به شهرستان فریدونشهر بود که این امر نشان دهنده توجه دولت به شهرستان های محروم و کمتر توسعه یافته است.

استاندار اصفهان در ادامه اظهار داشت: هدف بنده از سفر به شهرستان زیبای فریدونشهر بررسی مشکلات منطقه و نیز بازدید از طر ح های  آبی شهرستان است زیرا  یکی از مشکلات مهم استان و دغدغه های بنده  مشکل و مسئله کمبود آب  در استان است.

ostandar 930202 (4)

وی درباره جلسه خود با مسئولین شهرستان فریدونشهر گفت: مسئولین شهرستان بخشی از مشکلات منطقه و به ویژه مشکلات در مورد مسئله آب  را مطرح کردند که در این باره یک کارگروه تشکیل داده شد و مقرر شد  ظرف یک ماه آینده  تعهداتی را که دولت قبلی داده  و انجام نشده است را بررسی و برای انجام آن ها برنامه ریزی کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به این نکته که شهرستانی که از نعمت آب برخوردار است شان و منزلتش بیشتر ازاین است که با تانکر برای تامین آب شرب خود آبرسانی کند گفت: به مسئولان استانی هم یاداور شدم که تا طرح های آبی شهرستان انجام نشود و مشکلاتشان در این مسئله حل نشود، طرح های انتقال آب و تامین آب استان پیش نخواهد رفت.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا نگاه دولت تدبیر به شهرستان فریدونشهر یک طرفه است و به علت مشکل کمبود آب استان، فریدونشهر مورد توجه قرار گرفته است گفت: به هیچ عنوان اینگونه نیست ما فریدونشهر را بخشی از استان اصفهان بزرگ می بینیم و برای ما مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت بیشتری قرار دارند و امیدواریم بخشی از مشکلات فریدونشهر را با توجه به اعتبارات حل کنیم.

ostandar 930202 (1)

وی حل مشکلات  آبی شهرستان فریدونشهر را اولویت اول خود دانست و گفت: تمام سعی خود را برای تحقق این امر انجام خواهد داد.

گفتنی است استاندار اصفهان با هیئت همراه خود  از خروجی آب چشمه لنگان شهرستان فریدونشهر دیدن کرد و با مسئولین اول شهرستان جلسه ای را در اداره آب منطقه ای فریدونشهر برگزار کرد.

فایل صوتی مصاحبه با استاندار:

 

 

  1. آقای استاندار کاش در خروجی چشمه لنگان میدیدند که مردم از تماشای آب نیز محروم هستند و نرده های آهنین مانع از ورود مردم می شوند .
    اینجانب چند سال بیش چند قدمی را وارد محوطه محصور شدم که ناگهان با گارد محافظ آنجا مواجه گشتم . چنان با من در حضور خانواده های از ما بهتران مجموعه آب منطقه ای برخورد نمودند که گویی یک تروریست خطرناک وارد محوطه شده است و عنقریب است که تمام مجموعه به هوا برود . شما حق تماشای آب را هم از ما گرفته اید تا چه برسد به حق آبه.

  2. ضمن تشکر از جناب اقای استاندار که قبول زحمت فرمودند وضمن بازدید از محل خروجی اب چشمه لنگان دستور تشکیل کار گروهی را صادر فرمودند تا پیگیر مشکلات مربوطه باشند.حال باید مسیولین محترم شهرستان همکاری همه جانبه با این کارگروه داشته وتمامی مشکلات مترتبه را بی کم وکاست وبدون درنظر گرفتن منافع گروه یا محل خاص مد نظر قرار دهند.ودر راس همه معضل خشکاندن رودخانها .چشمه ها ومنابع ابی زیر زمینی. که کل کشاورزی منطقه را مختل نمود باید مورد توجه قرار گیرد.

  3. سلام یادم میادروزیا که اتفاقا همین اقایونی که هنوزمدیرارشدن توفریدونشهر.اونموقع هم رودرروی همین مردم روبلوارروبروی فرمانداری وایسادن و همین قولارادادن.انشالاکه این دفعه قولشون قول باشه والاتوهین بزرگی به شعوراین مردم نجیبه.درضمن ازحضوراقای استاندارممنونم انشالاپیگیرقولاشون باشن.راستی اقایون کارگروهم انشالا کارشونابه نحواحسن انجام بدن ممنون وبه امیددیدار

  4. جناب آقای استاندار خوب بود بامردم در یکی ازمساجد ملاقات میکردید تا با درددلهای انها بیشتر آشنا میشدید دورادور گفتن فریدونشهر هم یکی ازمناطق اصفهان هست مشگلی را حل نمیکند

Go to TOP