چاپ خبــر

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای بخش چنارود چادگان/ اولویت اختصاص اعتبار با طرح های نیمه تمام است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای بخش چنارود چادگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از مهر، نماینده مردم شهرستان های چادگان ، داران، فریدونشهر و بوئین میاندشت با مردم 12 روستای شهرستان چادگان دیدار کرد.

محمدعلی اسفنانی صبح امروز در دیدار با مردم چهار روستای بخش چنارود شهرستان  چادگان اظهار داشت: امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای بخش چنارود در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه روستاهای بخش چنارود چادگان در حاشیه رودخانه زاینده رود قرار گرفته اند از مسئولین خواستار برداشت آب شرب و کشاورزی برای روستائیان شد.

وی در ادامه افزود: 10 میلیارد ریال اعتبار در بخش های آب، فاضلاب، غسالخانه ، ساخت مساجد و سالن های ورزشی  در روستاها اختصاص می یابد که در تابستان امسال اجرایی خواهد شد.

اختصاص  18 لیتر بر ثانیه آب شرب به روستاهای علی عرب ،معروف آباد  و ده کلبعلی از دیگر مصوبات  سفر شهرستانی نماینده به چادگان بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 18 لیتردر ثانیه  آب شرب به روستاهای سینه کوه نیز خبر داد.

وی تصریح کرد: آب شرب اهالی سینه کوه قبلا از طریق تانکرهای سیار تامین می شد و با اجرای این طرح مشکل آب آشامیدنی آنها که در بخش مرکزی شهرستان زندگی می کنند مرتفع می شود.

در دیدار با مردم شهر رزوه نیز بر پیگیری تامین آب شرب و کشاورزی این شهر نیز تاکید کرد و گفت: امسال اولویت تخصیص اعتبار به طرح ها و پروژه های نیمه تمام و یا در حال تکمیل است.

Go to TOP