چاپ خبــر

رئیس جدید جهاد کشاورزی فریدن منصوب شد

آئین تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فریدن با حضور جمعی از مسئولین و مدیرکل منابع انسانی جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی-خبری پونه زار به نقل از فریدن، آئین تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فریدن با حضور جمعی از مسئولین و مدیرکل منابع انسانی جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

اسفندیار تاجمیری به خشکسالی‌های اخیر و نقش آن در کشاورزی منطقه و نیتراته شدن آب آشامیدنی اشاره داشت و اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر در هشت روستای شهرستان آب‌رسانی (شرب) به صورت سیار انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: حوزه کشاورزی شهرستان می‌بایست توسط کارشناسان و استفاده از نظرات مجموعه‌های صنفی و حرفه‌ای کشاورزی آسیب شناسی شده و متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای منطقه برنامه‌ریزی و اقدام شود.

فرماندار شهرستان فریدن با اشاره به اینکه در سند آمایش سرزمینی، شهرستان به عنوان قطب دامپروری دیده شده خواستار اقدامات جدی جهاد کشاورزی در این عرصه و استفاده از ظرفیت بیش از یکصد هزار دام سبک در شهرستان شد و از تعطیل شدن ۸۰ درصد از دامداری‌های نیمه صنعتی دامداران، طی سال‌های گذشته انتقاد کرد.

وی در این مراسم با تشکر از زحمات مهندس فرهادی و تبریک به آقای مهندس کریمی خواستار توجه جدی به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب دامداران شهرستان ومدیریت جهاد کشاورزی وتعامل لازم با مجموعه‌های صنفی و تخصصی بخش کشاورزی شد.

Go to TOP