چاپ خبــر

شکست سنگين رم، يوونتوس را قهرمان کرد

با شکست سنگين جالوروسي در خانه کاتانيا، يوونتوس در فاصله دو هفته به پايان ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا براي سومين بار متوالي اسکودتو را از آن خود کرد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، هفته سي‌وششم ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا با برگزاري پنج ديدار آغاز شد که در مهمترين آنها تيم رده دومي رم در خانه کاتانيا با نتيجه 4 بر يک تن به شکست داد و عملاً عنوان قهرماني اين فصل از رقابت‌‌هاي سري A را به يوونتوس صدرنشين تقديم کرد.

ماريانو خوليو ايسکو دو بار در دقايق 26 و 34، گونسالو برگسيو در دقيقه 55 و پابلو بارينتوس در دقيقه 79 براي کاتانيا گلزني کردند و تنها گل رم را فرانچسکو توتي در دقيقه 37 به ثمر رساند. با اين نتيجه فاصله هشت امتيازي جالوروسي با يوونتوس صدرنشين در فاصله دو هفته مانده به پايان رقابت‌ها پابرجا ماند تا بانوي پير بدون انجام سي‌وششمين بازي اين فصل خود رسماً قهرمان شود و براي سومين سال متوالي و مجموعاً براي بار سي‌ام اسکودتو را از آن خود کند.

در ديگر بازي‌ مهم هفته سي‌وششم سري A که پرگل‌ترين بازي اين هفته نيز بوده است، اودينزه با نتيجه 5 بر 3 ميهمان خود ليورنو را شکست داد تا 42 امتيازي شود و به رده سيزدهم صعود کند.

در ساير بازي‌هاي امروز اين نتايج رقم خورد:

کيه‌وو صفر – تورينو يک

جنوا صفر – بولونيا صفر

پارما 2 – سامپدوريا صفر

در جدول رده‌بندي سري A، يوونتوس که قهرماني‌اش مسجل شده با 93 امتياز صدرنشين است، رم با 85 امتياز در رده دوم قرار دارد و ناپولي با 69 امتياز جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

 

Go to TOP