چاپ خبــر

برگزاری کارگاه‌های ورزشی در دانشگاه صنعتی اصفهان

مدیر امور عمومی تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری کارگاه‌های ورزشی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پو زار به نقل از ایسنا، علیرضا شفیعی اظهارکرد: با شروع سال تحصیلی و به مناسبت روزهای متفاوت مانند هفته دفاع مقدس، هفته تربیت بدنی و… جشنواره ورزش‌های همگانی هم آغاز می‌شود كه در کنار ورزش همگانی مسابقات قهرمانی را نیز برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به 3 هزار شرکت کننده در این مسابقات شرکت می‌کنند، ادامه داد: تیم‌های بسکتبال، شنا و بدمینتون دانشگاه صنعتی مجوز حضور در المپیاد ورزشی را دریافت کرده‌اند که تابستان امسال در دانشگاه شهید بهشتی به رقابت خواهند پرداخت؛ البته مکان این المپیاد هنوز قطعی اعلام نشده، اما صحبت‌اش شده که این مسابقات در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود.

شفیعی با بیان اینکه وقفه ای 3 ساله در برگزاری المپیاد ورزشی ایجاد شد، افزود: از امسال دوباره این مسابقات برگزار می‌شود و امیدوارم که تیم‌های ما دست پر از این المپیاد برگردند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های ورزشی در دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان‌کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که در حال پیگیری آن هستیم این است که برای کلیه دانشجویان برنامه تندرستی تنظیم می‌شود تا دانشجویان با مراجعه به کارگاه‌های ورزشی و شناخت عیب‌هایشان بتوانند با حرکات اصلاحی مشکلاتشان را حل کنند.

 

Go to TOP