چاپ خبــر

کالای اساسی فرهنگیان با 26 درصد تخفیف عرضه می‌شود

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از اجرای طرح فرهنگ خبر داد و گفت: با اجرای این طرح فرهنگیان از تخفیف 26 درصدی در خرید کالاهای اساسی برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، شهاب‌الدین غندالی در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز که در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: باید بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش در جهت ارتقای معیشت فرهنگیان استفاده کنیم.

وی افزود: صندوق ذخیره‌ی فرهنگیان این امکان را فراهم می‌کند که در راستای بهبود شرایط اقتصادی فرهنگیان گام‌های مطلوبی برداریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این صندوق، 22 شرکت در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و معدن دارد که با بهره‌گیری از بازدهی این شرکت‌ها می‌توان به میزان قابل توجهی در راستای تحقق اهداف گام برداشت به شرط آنکه در اساسنامه‌ی صندوق تغییراتی ایجاد و آن را اصلاح کنیم.

غندالی ادامه داد: با اصلاح اساسنامه، فرهنگیان می‌توانند از مزایای ارزش افزوده سرمایه‌گذاری خود بهره‌مند شوند که پرداخت سود در دو بخش قابل برداشت و غیرقابل برداشت ارائه می‌شود.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: هم‌چنین بر اساس مقررات اساسنامه جدید فرهنگیان بازنشسته از عضویت صندوق خارج نمی‌شوند و در صورت تمایل عضویت آنها ادامه دارد.

وی از اجرای طرح فرهنگ سخن به میان آورد و گفت: با اجرا شدن این طرح فرهنگیان می‌توانند در فروشگاه‌هایی که صندوق ذخیره مشخص کرده کالاهای اساسی خود را با تخفیف 26 درصدی خریداری کنند.

غندالی با اشاره به تجمیع بیمه‌ها در بیمه‌ی معلم خاطرنشان کرد:‌ آموزش و پرورش متولی بیمه‌ی تکمیلی فرهنگیان است از این‌رو چنانچه بیمه‌ی معلم که وابسته به صندوق ذخیره است بتواند بصورت توانمند نقش ایفا کند می‌تواند همه‌ی بیمه‌های آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار دهد.

Go to TOP