چاپ خبــر

فروشنده خودروهای زیر قیمت در خوانسار دستگیر شد

فردی که در شهرستان خوانسار اقدام به فروش خودروهای زیر قیمت نموده و سپس با اعلام ورشکستگی از تحویل مابقی خودروها خودداری نموده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از چشمه سار، دادستان داسرای عمومی و انقلاب خوانسار با اعلام این خبر گفت : این جوان ۲۹ ساله خودروها را با قیمت روز خریداری و به زیر قیمت به مشتریان خود در سطح استان می فروخت که این امر علاوه بر جذب مشتری ، منجر به عدم توانائی در جوابگوئی به مطالبات مردم نیز شد.

سید محمد جوادی اظهار داشت: این متهم هم اکنون بازداشت و پلیس آگاهی شهرستان در حال تحقیق در مورد میزان بدهی ، تعداد خودروهای تحویل شده و نشده و همچنین تعداد شاکیان می باشد.

وی افزود: دادگستری خوانسار با جدیت و دقت در حال پیگیری پرونده جهت احقاق حقوق شاکیان و متضررین این پرونده بوده و کلیه کسانی که از وی شاکی می باشند می توانند جهت ثبت شکایت به پلیس آگاهی یا دادستانی خوانسار مراجعه نمایند.

دادستان خوانسار ضمن تکذیب کلیه شایعات و آمار و ارقام اعلام شده تصریح کرد : مبلغ کل بدهی نامشخص و تعداد شاکیان فعلا”  ۱۴۰ نفر می باشد که اطلاعات تکمیلی پس از اتمام تحقیقات متعاقبا” به استحضار مردم شریف رسانده خواهد شد.

جوادی از شاکیان پرونده خواست با سعه صدر ، متانت و به دور از هرنوع جنجال و فشار به دیگر نهادها و ادارات شهرستان اجازه دهند سیر تکمیلی پرونده انجام پذیرد.
وی از سایت های خبری و جراید شهرستان نیز که تاکنون از درج هرنوع خبر غیرموثق و نادرست در راستای کمک به پرونده و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی اقدام نموده بودند صمیمانه قدردانی نمود .

Go to TOP