چاپ خبــر

افتتاح بزرگترین نمایشگاه تخصصی دوسالانه صنعت برق ایران در اصفهان

با حضور معاون وزیر نیرو بزرگترین نمایشگاه تخصصی دوسالانه صنعت برق ایران در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران که بزرگترین نمایشگاه تخصصی دوسالانه صنعت برق کشور محسوب می‌شود، عصر امروز با حضور معاون وزیر نیرو، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات استان اصفهان، روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های این حوزه و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی صنعت برق، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افتتاح شد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق اصفهان، بزرگترین نمایشگاه تخصصی دوسالانه برق کشور محسوب می‌شود که در آن انواع تجهیزات و صنایع مرتبط با تولید، انتقال و استفاده صنعت برق به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که از امروز تا 6 خردادماه برگزار می‌شود، 120 شرکت از استان‌های اصفهان، تهران مرکزی، مشهد، فارس، یزد و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هند نوین‌ترین و جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت برق را ارائه کرده و به نمایش عموم گذاشته است.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه صنعت برق اصفهان در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع فضای باز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شده است.

مدیر اجرایی این نمایشگاه استقبال شرکت‌های صنعتی و تخصصی برق را از نمایشگاه‌ امسال بسیار فراگیر بیان و اظهار کرد: به نظر می‌رسد نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان جایگاه واقعی خود را در بین شرکت‌ها پیدا کرده است و لذا هر ساله با رشد نام نویسی و استقبال روبرو می‌شود.

علی شالباف در ادامه به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولیدات برق، برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی تأکید کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته این نمایشگاه به کانون توجه فعالین صنعت برق منطقه به ویژه در خاورمیانه تبدیل شود.

شالباف با بیان اینکه در دنیای امروز انرژی برق، شاخصی برای ارزیابی صنعتی و پیشرفت اقتصادی کشورها به شمار می‌آید، ادامه داد: امروزه انرژی برق موضوع بسیار با اهمیتی است، چراکه در صورت هدر رفتن آن، صنایع کشور متوقف شده و اقتصاد و آینده کشور ضربه خواهد دید.

گفتنی است؛ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی دو سالانه صنعت برق اصفهان، از امروز 3 خرداد تا 6 خرداد، هر روز از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان میزبان علاقمندان خواهد بود.

Go to TOP