چاپ خبــر

توضیحات رحیمی مسئول هیئت فوتبال فریدونشهر درباره جلسه هیئت فوتبال اصفهان ویژه شهرستان‌های منطقه 3

دیروز شهرستان چادگان میزبان دبیر و اعضای کمیته های مختلف هیئت فوتبال استان اصفهان و روسا و مسئولین واحداهای آموزش، جوانان و داوری شهستان های گلپایگان، خوانسار، فریدن و فریدونشهر بود.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛  رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر درباره این جلسه گفت: هیئت فوتبال اسان اصفهان با تقسیم کردن شهرستان ها و شهرهای زیر نظر خود به 4 منطقه، سعی دارد برای توسعه فوتبال در استان اصفهان گامی موثر بردارد و این طرح می تواند برای شناسایی استعداد ها و همچنین تعامل بیشتر شهرستان های هر منطقه بسیار مفید باشد.

وحید رحیمی با اشاره به مصوبات این جلسه مانند برگزاری لیگ های منطقه ای و همچنین کلاس های داوری و مربیگری و نیز برگزاری فستیوال های مدارس فوتبال در هر منطقه  در ادامه اظهار داشت: هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر با حضور در این جلسه و رایزنی با مسئولین استانی توانست علاوه بر میزبانی فستیوال مدارس فوتبال زیر 11 سال در آخرین روز تابستان امسال، سهمیه های خوبی برای کلاس های مربیگری و داوری برای فوتبال و فوتسال بگیرد.

heyat football 930307 (1)

وی از نظام مند شدن مدارس فوتبال در سطح کشور خبر داد و از همه علاقه مندان و به خصوص والدین که تمایل دارند فرزندان خود را در مدارس فوتبال برای آموزش ثبت نام کنند، خواست تا با استعلام از هیئت فوتبال شهرستان تنها  به مدارس  دارای مجوز فعالیت از هیئت فوتبال مراجعه کنند.

وی مهمترین برنامه هیئت فوتبال در سال جاری را توجه به تیم های پایه و برگزاری مسابقات برای این سنین دانست و با اعلام اینکه مهمترین مشکل هیئت فوتبال شهرستان کمبود داور درجه دار و رسمی بود گفت: با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و تلاش اعضای هیئت فوتبال توانستیم کلاس داوری درجه 3 را با شرکت 20 نفر از علاقه مندان برگزار کنیم و داوران جدیدی را برای قضاوت در سطح شهرستان و استان معرفی کنیم.

وی از برگزاری کلاس مربیگری c آسیا در آینده ای نزدیک در منطقه خبر داد و ابراز امیدواری کرد ازشهرستان فریدونشهر بتوانیم در مدارج باای مربیگری نفراتی را معرفی کنیم.

heyat football 930307 (3)

مسئول هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر از آماده بودن زمین های چمن شهرستان فریدونشهر خبرداد و از علاقه مندان و تیم های فوتبال خواست تا نسبت به دریافت زمان های مورد نظر خود جهت استفاده و تمرین اقدام کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت بالای توجه به ورزش در شرایط فرهنگی امروزه که متاسفانه جوانان را به سمت و سوهای نامشخص می کشاند  از انجام کارهای زیربنایی برای هیئت فوتبال شهرستان گفت و یادآور شد در سال های گذشته تنها برگزاری مسابقات در سطح شهرستان محور فعالیت هیئت های وقت بوده است و امیدواریم با انجام کارهای زیربنایی مانند برگزاری کلاس های داوری و مربیگری و نیز توجه به سنین پایه گامی موثر در جهت رشد و توسعه ورزش فوتبال در شهرستان برداریم.

heyat football 930307 (2)

Go to TOP