چاپ خبــر
مسابقات فوتبال لیگ شهرستان فریدونشهر؛

تساوی دو تیم هلال احمر و خوشگوار در یک بازی پر گل

دو تیم فوتبال خوشگوار و هلال احمر فریدونشهر امروز در یک بازی حساس به مصاف هم رفتند و پس از انجام یک بازی زیبا به تساوی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ در ادامه مسابقات فوتبال شهرستان فریدونشهر امروز از ساعت 16 دو تیم هلال احمر و خوشگوار در یک بازی حساس به مصاف یکدیگر رفتند که بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافتند.

در این بازی که به قضاوت مسعود یسلیانی، سید یاسین حسینی و مهدی ملیانیان برگزار شد ابتدا تیم خوشگوار با گل محسن عشوری از حریف پیش افتاد ولی در ادامه حسین اصلانی مهاجم تیم فوتبال هلال احمر پاس میلاد رحیمی را به گل تبدیل کرد تا دوتیم در عدد یک مساوی شوند.

در ادامه این مسابقه محسن عشوری توانست در دقیقه 34 گل دوم خود و تیم خوشگوار را به ثمر برساند تا این بازی با برتری تیم خوشگوار تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشته باشد اما میلاد رحیمی در آخرین دقیقه وقت اضافی نیمه اول، بازی را بازهم به تساوی کشاند تا دوتیم با نتیجه تساوی 2 بر 2 به رختکن بروند.

نیمه دوم با اخراج کامران لچینانی از تیم هلال احمر در دقیقه 55 ادامه یافت و حمزه روستایی در دقیقه 70 توانست برتری را برای تیم خوشگوار به همراه بیاورد و در حالیکه این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم خوشگوار ادامه داشت، داور مسابقه یک ضربه پنالتی یه سود تیم فوتبال هلال احمر گرفت و میلاد رحیمی توانست با زدن دومین گل خود، بازی را به تساوی بکشد.

این مسابقه در پایان با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

نکته جالب این مسابقه رقابت میلاد رحیمی از تیم هلال احمر و محسن عشوری از تیم خوشگوار بود که هر دو با یک پاس گل و دو گل برای تیم های خود در پایان به تساوی رسیدند.

گفتنی است فرامرز حسینی سرمربی تیم فوتبال خوشگوار بود و محسن رحیمی هم مربیگری تیم هلال احمر را بر عهده داشت.

در حاشیه این مسابقه جذاب، مالک رجبی کارشناس ارشد تربیت بدنی و عضو تیم فوتبال خوشگوار از بازی زیبا و جوانمردانه دو تیم گفت و با عنوان این مطلب که این دو تیم از تنها سرمایه های باقی مانده فوتبال شهرستان فریدونشهر هستند، توجه مسئولین و همکاری بیشتر کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال را برای حفظ این سرمایه ها خواستار شد.

لازم به ذکر است مسابقات فوتبال شهرستان فریدونشهر تنها با حضور سه تیم هلال احمر، خوشگوار و امید در حال برگزاری است و قهرمان این مسابقات به لیگ شهرستان های استان اصفهان راه پیدا خواهد کرد.

football2 fotbal

  1. البته مالک رجبی راست میگه چیزی که به نفع شما باشه داخل سایت میزارین به غیر این بازی دو تا بازی دیگه برگزار شده ولی خبری از اونا نیست چون تیم خودتونه تو سایت میزارین جای تاسف داره

  2. بازم به غیرت این دو تیم و مربیاش که وقت میزارن .
    راستش من پیگیر خبر دوتا بازی قبل بودم که بچه های پونه زار گفتن به خاطر نامرتب بودن تیم سوم روشون نشده عکس رو کار کنند . که حق دارن اونطوری با اون لباس های همه رنگشون ابروی شهرستان هم میرفت .

  3. شما که نمیدونی چرا حرف میزنی اون تیم سوم که شما داری میگی کل هزینه هاشو یه نفر داره میده ولی اینا اسپانسر دارن تو که نمیدونی تیم دادن چقدر دردسر داره ولی بازم چندساله که داره تو هر مسابقه ای که برگزار میشه شرکت میکنه ابروی شهرستان شما داری میبری که بیرون گود نشستی داری بیانیه صادر میکنی . تو بازی های قبل اون تیمها هم لباس مرتبی نداشتن جهت اطلاع……

  4. مهرداد گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عزیزان هیات فوتبال که دارن این مسابقات رو برگزار میکنن، اینکه این دو تیم و بازیکنانش جزو سرمایه های فوتبال شهرستان هستن شکی نیست اما تنها سرمایه های فوتبال شهرمون نیستن چراکه تیمهای کاوه ، میثاق ، امید ، تربیت و… نیز در حال فعالیت می باشند .

  5. توازهی گفت:

    البته تیم شائولین هم حضور داشت.که فقط برا خطا و جنگ و دعوا اومده بودن.خودم از دور میدیدم.داور معنی نداشت و حرف حرف تیم …..بود

  6. من که میدونم این پیام تایید نمیکنی چون پیامهایی که به نفع خودت باشه تایید میکنی پیامهایی که نوچهات مینویسن اینها نبایدبگن که مشکل فوتبال چیه خودت بفهم از سایت دولتی هم استفاده شخصی نکن توازهی تو فقط میتونی تماشاگر باشی چون کار دیگه ازت بر نمیاد

  7. فرامرز حسینی مربی تیم فوتبال خوشگوار:ازتمامی مربیان فعال شهرستان جهت حضورقدرتمنددرمسابقات غرب استان درخصوص معرفی بازیکنان آماده ومستعددعوت به همکاری می نمایم.

Go to TOP