چاپ خبــر
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛

نمایشگاه اعتیاد در فریدونشهر گشایش یافت

مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره بهزیستی فریدونشهرگفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه اعتیاد جنب اداره شبکه بهداشت و درمان فریدون شهر گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ زهرا نامدار اظهار داشت: در شهرستان فریدونشهر طبق نظر سنجی که از والدین و همسران معتادین به عمل آمده مشخص شد که اکثر آنها متاسفانه بعد از سه یا چهار سال اعتیاد فرزندانشان و یا همسرانشان متوجه این مساله شده اند.

وی ادامه داد: این موضوع به دلیل عدم آگاهی والدین نسبت به نشانه های سوءمصرف مواد مخدر و مواد روانگردان جدید بوده است.

مسئول پیشگیری ازآسیب های اجتماعی اداره بهزیستی فریدونشهر تصریح کرد: اداره بهزیستی فریدونشهر در راستای پیشگیری از اعتیاد برنامه هایی از قبیل برگزاری جلسات پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با نشانه های سوء مصرف مواد مخدر برای عموم افراد جامعه به ویزه والدین ،برگزاری نمایشگاه با موضوع پیشگیری از اعتیاد، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع آنچه والدین باید در مورد سوء مصرف مواد بدانند را اجرا می کند.

نامدار تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع خطرات سیگار و مواد مخدر بین نونهالان، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار و آموزشی ویژه پرسنل ادارات و دانشجویان دانشگاه، معرفی معتادان خود مصرف به مراکز درمان اعتیاد و پرداخت قسمتی از هزینه درمان آنها بخش دیگری از فعالیت های اداره بهزیستی فریدونشهر در رابطه با اعتیاد و مصرف مواد مخدر است.

در نمایشگاه اعتیاد، پوسترهای آموزشی، کتاب، سی دی های آموزشی مرتبط با اعتیاد در معرض دید علاقمندان قرا گرفته است.

این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و بعدظهرها از ساعت 14 الی 17 برای عموم علاقمندان دایر است.

 

Go to TOP