چاپ خبــر

نمایشگاه قرآنی رمضان در گلپایگان گشایش یافت

با جمعی از مسئولین شهرستان نمایشگاه قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گشایش یافت.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در حاشیه برپایی نمایشگاه قرآنی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گشایش یافته است.

هادی بیاتی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۰۰ عنوان کتاب مذهبی و قرآن کریم، ۳۴ عنوان نرم افزار و محصولات فرهنگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است، که عرضه قرآن کریم با ۳۰ درصد و کتاب و نرم‌افزارهای دینی و قرآنی با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی گفت: محصولات فرهنگی این نمایشگاه زیر نظر کانون فرهنگی-هنری مسجد المهدی و فروشگاه خانه کتاب و الغدیرعرضه شده است.

بیاتی افزود: آثار خوش‌نویسی هنرجویان انجمن خوشنویسان گلپایگان در سالن نگارخانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گلپایگان در معرض دید قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گلپایگان با بیان اینکه کتابت قرآن کریم توسط هنرجویان انجمن خوشنویسان گلپایگان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: به همت شهرداری گلپایگان آثار برگزیده جشنواره ریحانه‌النبی در خصوص عفاف و حجاب، دفاع مقدس و قرآن کریم در معرض بازدید قرار گرفته است.

بیاتی با بیان اینکه چهار موسسه قرآن و عترت در شهرستان گلپایگان به تربیت حافظان قرآنی مشغول هستند، افزود: دو موسسه در شهر گلپایگان و یک موسسه در شهر گوگد و یک موسسه در شهر گلشهر است.

بیاتی گفت: در این نمایشگاه طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های جدید با مشارکت کانون فرهنگی-هنری مسجد المهدی انجام می‌شود ، و قرآن‌هایی که تا ۶۰ الی ۷۰ درصد زیر قیمت چاپ هستند در این طرح ارائه می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان یادآوری کرد: نمایشگاه قرآنی به مدت ۱۲ روز ، و همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید عموم برپا ست.

Go to TOP