چاپ خبــر

بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند بزرگ سرقت منزل و مغازه خبر داد و گفت: بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه از این سارقان کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبر پونه زار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: سارقان که هفت نفر و همگی غیر بومی و ساکن استانهای همجوار هستند، به منظور انجام اعمال مجرمانه خود منازلی را در شهر اصفهان اجاره می کردند.

وی گفت: در پی وقوع سرقت های منزل در محدوده جنوب و غرب شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و سرنخ هایی از تردد چند سارق سابقه دار از یکی از استانهای همجوار به استان به دست آمد.

وی اضافه کرد: سرانجام اعضای این باند در یک عملیات ویژه دستگیر شدند و در بازرسی از منزل استیجاری آنها مقادیر قابل توجهی از اموال به سرقت رفته از منازل مردم کشف شد.

سردار آقاخانی به انهدام باند سرقت مغازه های سطح شهر اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: اعضای این باند هم که بیشتر با روش تخریب قفل و تخریب دیوار مغازه ها و سوپر مارکتها اقدام به سرقت از آنها می کردند غیر بومی هستند.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه از مخفیگاه این سارقان فقط یک میلیون تومان کارت شارژ تلفن همراه کشف شده است، گفت: با تلاش ماموران در بازرسی از منزل استیجاری این متهمان نیز تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه شامل برنج، روغن، زعفران، فندک، سیگار و غیره کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان تاکنون به 110 فقره سرقت اعتراف کرده اند، اضافه کرد: با اعتراف صریح اعضای این باند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تمام سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

Go to TOP