چاپ خبــر

عملكرد صدا و سیمای اصفهان ‌ضعیف است

امام جمعه فریدونشهر گفت: عملكرد صدا و سیمای استان اصفهان در ماه مبارك رمضان نسبت به سال گذشته بسیار ضعیف‌تر است.‌

به گزارش اینا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی، با اشاره به برنامه‌های صدا و سیمای استان اصفهان در ماه مبارك رمضان سال گذشته اظهار داشت: در این ماه مبارك پس از افطار بهترین زمان برای استراحت و عبادت است اما صدا و سیما با سریال‌های طنز خود در این ماه مبارك، مردم را به تماشای این سریال‌ها به جای عبادت تشویق می‌كند.

وی تصریح كرد: شبكه استانی اصفهان پس از صرف سحری تنها به پخش مناجات می‌پردازد، این در حالی است كه عموم مردم توانایی توجه به این مناجات‌ها را ندارند و برای مردم گوش فرا دادن به مناجات‌ها در این زمان سودی نخواهد داشت و بهتر است سخنرانی‌های روحانیون و علمای دینی استان را از شبكه استان پخش كنند زیرا پس از صرف سحری بهترین زمان به منظور گوش كردن به این سخنرانی‌هاست.

امام جمعه فریدونشهر افزود: عموم مردم اعتقاد دارند كه نمی‌توان از برنامه‌های صدا و سیمای استان اصفهان در ماه مبارك رمضان بهره‌ مطلوبی برد و همچنین عملكرد این مركز را ضعیف می‌دانند به همین علت مسئولان صدا و سیما باید تدابیری بیندیشند.

وی با بیان اینكه بر‌خلاف گرمای تابستان در شهرهای دیگر استان شهرستان فریدونشهر از آب و هوا مطلوبی در ماه مبارك رمضان امسال برخوردار است، تصریح كرد: در سال جاری آب و هوای این شهرستان بسیار مناسب و دلپذیر بوده و شرایط روزه‌داری را برای مردم روزه‌دار این شهرستان بسیار آسان كرده است.

سیاوشی با اشاره به نحوه برخورد با روزه‌خواران در ماه مبارك رمضان خاطرنشان كرد: در بسیاری از مكان‌ها فضای روزه خواری قابل مشاهده است و باید برای كمتر كردن این موضوع بسیار تبلیغ و فرهنگ‌سازی كرد و در صورتی كه در مكان‌های عمومی شهر نمادی از ماه مبارك رمضان قابل مشاهده نباشد در آن مكان فضای روزه‌خواری باز است و تاثیر بسیار بدی بر فضای روزه‌داری در سطح شهر خواهد گذاشت.

Go to TOP