چاپ خبــر

21 درصد جمعیت فریدونشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد فریدونشهر گفت: در شهرستان فریدونشهر 8 هزار و 100 نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که 21 درصد جمعیت این شهرستان را در بر می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از مهر، مرتضی حمرا طلائی اظهار داشت: پرداخت مستمری و وام اشتغال تا سقف 100 میلیون ریال، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان،برگزاری اردوها، ارائه خدمات فرهنگی، مشاوره، خدمات درمانی و عمرانی و همچنین برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای از جمله اقدامات کمیته امداد این شهرستان در راستای توانمندسازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه میزان کمک های دریافتی در سال جاری یک میلیارد و 400 میلیون ریال بوده، افزود: طرح مفتاح الجنه که سرکشی به خانواده های نیازمند و محتاج است در طول ماه مبارک رمضان و به ویژه در شب های قدر انجام می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونشهر تصریح کرد: آمار مددجویان در شهرستان فریدونشهر نسبت به سال های گذشته تا حدودی افزایش یافته که به دلیل وضعیت اقتصادی و خشکسالی های اخیر در شهرستان و روستاهاست.

وی با اشاره به شعار امسال خاطر نشان کرد: هدف کمیته امداد در زمینه کاهش فقر، توانمند سازی خانواده ها و مشارکت عمومی مردم است.

  1. سلام پونه زار
    کمیته امداد فریدونشهر یه شماره تماس دارد
    57594017اگر تو توانستی با این شماره تماس برقرار کنی من خدمتگزار بودن این نهاد ایمان می اورم
    لطفا با چند خانواده تحت پوشش از این 21 درصد مصاحبه کن و میزان رضایت آنها را از خدمات مادی و معنوی این نهاد بپرس اگر مصاحبه ات رضایت مردم و تایید سخنان مسئولین بود من به خدمتگزار بودن این نهاد ایمان می اورم.
    یاعلـــــــــــــــــــــــــــــــی

  2. این آمار فاجعس .. . پونه زار عزیر لطفا واقعیت رو سانسور نکن.

Go to TOP