چاپ خبــر

بیانیه شهرداری وشورای اسلامی شهر برف انبار بمناسبت راهپیمانی روزجهانی قدس سال93

روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛  روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .
صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .
در این روز عزیز که به حق، دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه ی عالم نظاره گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود و چگونه هیچ مسلمانی خفت و ذلت را نمی پذیرد و دل به سنت های دشمن شکن الهی بسته است.
شهرداری وشورای اسلامی شهربرف انبار از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند .

  1. باسلام
    تقدیروتشکراز همکاری مسئولین محترم سایت خبری پونه زاراز درج اخبار شهربرف انبار

Go to TOP