چاپ خبــر

فریاد هم غزه هم لبنان در خوانسار طنین انداز شد

دیروز خوانسار در حمایت و پیروی از اندیشه های ناب امام راحل و رهبر انقلاب هم صدا و هم فریاد با مظلومین غزه شد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از چشمه سار، مردم انقلابی و غیور شهرستان خوانسار هم خروش با سایر مردم کشور عزیزمان و هم صدا با سایر مردم آزاده جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از ددمنشی های رژیم غاصب اسراییل نشان دادند و در حمایت از مردم مظلوم غزه شعار هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام سر دادند.
مردم مومن و روزه دار خوانسار با سردادن شعار وحمل پلاکارد تنفر خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی در برابر اشغال گری و خوی استکباری رژیم اشغالگر قدس به نمایش گذاشتند.
در روز جهانی قدس مردم شهرستان خوانسار یکپارچه و متحد با پیوستن به جمعیت راهپیمایی کننده بار دیگر پیروی و حمایت خود را از اندیشه های امام راحل (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب به گوش مستکبرین عالم رساندند.

روز قدس روز خلق حماسه و روز نمایش بصیرت و فریاد حمایت و ایستادگی تا آخرین قطره خون در خوانسار بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان خوانسار از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان سپاه شهرستان و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد و در طی مسیر راهپیمایی مردم انقلابی شهرستان خوانسار با سردادن شعارهای مرگ برامریکا و مرگ بر اسرییل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.

در انتهای مسیر راهپیمایی، راهپیمایی کنندگان با حضور در میعاد گاه نماز جمعه و قرائت قطعنامه روز جهانی قدس به استماع خطبه های نماز جمعه این هفته به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خوانسار حجت الاسلام و المسلمین رسول خواجه کریمی پرداختند.

Go to TOP