چاپ خبــر

امام جمعه گلپایگان:جنایات اسراییل بی پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه گلپایگان گفت:ظلم ها و جنایت های رژیم جعلی اسراییل بی پاسخ نخواهد ماند و بر مبنای وعده قران رژیم جعلی اسراییل و حامیان آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از گلپانا، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه گلپایگان که در مصلی گلپایگان برگزار شد با اشاره به جنایات رژیم جعلی اسراییل در نوار غزه بر لزوم حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد و اظهار داشت:همانطور که در آموزه های اسلامی نیز آمده است مسلمانان وظیفه دارند تا هر گاه ندای مظلومی را شنیدند به یاری وی بشتابند.

امام جمعه گلپایگان افزود:امروز نیز حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همگان تکلیف است و می بایست آحاد امت اسلامی به حمایت از ملت بی دفاع فلسطین برخیزند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان خاطر نشان کرد:این ظلم ها و جنایت ها بی پاسخ نخواهد ماند و بر مبنای وعده قران رژیم جعلی اسراییل و حامیان ان به سزای اعمال خود خواهند رسید.

خطیب نماز جمعه گلپایگان بیان این که نامگذاری روز قدس از ابتکارات امام خمینی(ره) بود،اظهار داشت:امروز مسلمانان در سرتا سر گیتی به خیابان ها می آیند و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را ابراز می دارند.

وی با تشکر از حضور حماسی مردم ولایتمدار گلپایگان در راهپیمایی با شکوه روز قدس این حضور را لبیک به به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش به برخی مشکلات شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:عدم وجود پزشکی قانونی در شهرستان سبب بروز مشکلاتی برای شهرستان گردیده است.لذا می بایست مسئولین استان و شهرستان نسبت به حل این مشکل و دائر کردن یک مرکز و یا نمایندگی پزشکی قانونی در شهرستان تمهیدی بیاندیشند تا پس از این شاهد بروز چنین حوادث و رویدادهایی نباشیم و مردم از حق خود برخوردار باشند.

گفتنی است با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه گلپایگان ایستگاه نقاشی کودکان با هدف حمایت از کودکان و مردم فلسطین در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان بر پا شد.

Go to TOP