چاپ خبــر

مصلای گلپایگان برای تکمیل نیازمند روحیه جهادی و کمک های مردمی است

امام جمعه گلپایگان گفت:برای تکمیل مصلای گلپایگان نباید منتظر اعتبارات دولتی بود،تکمیل مصلا نیازمند روحیه جهادی و کمک های مردمی است.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مسجد جامع  شهر برگزار شد با تبریک ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز گرامی داشت مقام معلم به مردم و این قشر زحمتکش و کوشا،معلمان را امانتداران جامعه دانست که پس از خانواده نفش تعلیم و تربیت فرزندان را بر عهده دارند.

امام جمعه گلپایگان در ادامه به هلول ماه رجب و فضیلت های این ماه اشاره و عنوان کرد:این ماه فرصت مناسبی برای انجام اعمال عبادی برای ورود به ماه شعبان و ماه رمضان است و لذا روزه گرفتن و کمک به نیازمندان در این ماه از فضیلت بسیار برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) به نمازگزاران تصریح کرد:روز شنبه مصادف با ایام شهادت امام علی نقی(ع) مراسمی در امامزاده سیدالسادات(ع) برگزار خواهد شد که می بایست با حضور گسترده خود در جلسات مناسبت های اهل بیت(ع) دین خود را به امامان و پیشوایان خود ادا کنیم.

خطیب نماز جمعه گلپایگان همچنین به تکمیل و ساخت مصلای گلپایگان اشاره و با بیان این که برای تکمیل مصلای گلپایگان نباید منتظر اعتبارات دولتی بود،خواستار کمک مردم برای انجام این کار شد.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطر نشان کرد:مصلای گلپایگان فقط مختص برگزاری نماز جمعه و یا نماز اعیاد نیست،بلکه بخشی از مصلا برای درمانگاه  و بخشی برای انجام امور فرهنگی پیش بینی شده است.لذا تکمیل این مصلا نیاز به روحیه جهادی و کمک مردم و خیرین دارد.

Go to TOP