چاپ خبــر

کاهش 25درصدی سرقت در گلپایگان

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: طی چهار ماه گذشته وقوع سرقت در گلپایگان 25درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: اجرای مرحله دوم طرح تابستانی ناجا با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و تامین نظم و امنیت راه‌های مواصلاتی و افزایش طرح امنیت اجتماعی با تمام توان عوامل انتظامی و پلیس راه و راهور بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته شاهد کاهش وقوع جرم و سرقت در گلپایگان بوده‌ایم، تصریح کرد: طی این مدت وقوع سرقت در گلپایگان 25 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گلپایگان از تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در گلپایگان خبر داد و افزود: این قرارگاه از ابتدای سال در همه شهرهای کشور با هدف تشدید مبارزه با سرقت تشکیل شده است.

یوسلیانی‌ ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی ما موران انتظامی موفق شده‌ایم احساس امنیت روانی و رضایت‌مندی مردم را افزایش دهیم و برای رسیدن به نقطه مطلوب از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

وی به بیان اهداف قرارگاه مبارزه با سرقت پرداخت و اظهار کرد: تمرکز منابع انسانی و تجهیزات مبارزه با وقوع سرقت، نظارت مستمر بر عملکرد رده‌های مسئول سازمانی و خارج از سازمان از وقوع سرقت، تجزیه و تحلیل برآورد وقوع سرقت‌ها و بررسی علت وقوع و تقویت بسترهای کشف از اهداف تشکیل این قرارگاه است.

فرمانده انتظامی گلپایگان خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف و امکان تصمیم‌‌گیری سریع و به موقع، تجزیه و تحلیل جرائم، جلوگیری و پیشگیری از سرقت‌های مختلف و شناسایی علل سرقت از دیگر اهداف این قرارگاه محسوب می‌شود.

یوسلیانی با بیان اینکه آگاه‌سازی عمومی و جلب مشارکت مردم برای ایجاد امنیت مطلوب در کاهش وقوع سرقت‌ها تاثیرگذار بوده است، تاکید کرد: دستگاه قضایی با صدور احکام برخورد قاطعی با مجرمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش جرائم در ماه مبارک رمضان کاهش محسوسی پیدا کرده است و باید تلاش کنیم فضای معنوی این ماه مبارک تا سال آینده در جامعه حاکم باشد.

فرمانده انتظامی گلپایگان در ادامه به اجرای طرح ضیافت و امنیت اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف آگاه‌سازی و آموزش و پیشگیری توسط کارشناسان نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان در مساجد شهر برگزار شده است.

یوسلیانی افزود: در این نشست‌های چهره به چهره در مساجد پیشگیری از جرائمی مانند سرقت از منازل، موتورسیکلت، احشام به مردم آموزش داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اظهار کرد: برای برخورد با بدحجابی در جامعه باید دستگاه‌های فرهنگی مکمل هم‌دیگر باشند و نیروی انتظامی در راستای اجرای قانون با هر تخلف و ناهنجاری اجتماعی برخورد می‌کند.

*برگزاری یادواره 60 نیروی انتظامی در گلپایگان

فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به اینکه یادواره شهدای نیروی انتظامی منطقه غرب استان به میزبانی گلپایگان در روز 30 مردادماه جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: یادواره 60 شهید نیروی انتظامی منطقه غرب استان اصفهان به میزبانی شهر گلپایگان در روز 30 مردادماه در امامزاده هفده تن برگزار می‌شود.

یوسلیانی هدف از برگزاری این یادواره را نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خصوصاً به نسل جوان بیان کرد و افزود: آرامش و امنیت امروز مرهون فداکاری‌های این عزیزان است و باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

وی همچنین به روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز اسلام است و با شرکت در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی و خصوصاً امریکا و فرزند ناخلفش اسرائیل غاصب وارد می‌کنیم و امیدواریم روزی اسرائیل از صحنه روزگار محو شود و در ضمن تمام سعی و تلاش خود را برای تامین نظم و امنیت راهپیمایان انجام می‌دهیم.

Go to TOP