چاپ خبــر

بیانیه اداره بنياد شهيد وامور ايثارگران شهرستان فريدونشهربمناسبت روزجهاني قدس

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فريدونشهر در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر -پونه زار؛ در این بیانیه آمده است :

جهان در قرنی که ادعای پیشرفت و تمدن دارد اسیر جنگها و خونریزی های وحشیانه در هر سوی عالم شده و عجیب نیست اگر نشانه تفنگ دشمنان در هر گوشه به سمت اسلام است و دریغا که در خاک کشورهای مسلمان نیز اسلحه ها به سمت شیعیان نشانه رفته است. بی شک سالهای سیاه کنونی در حافظه تاریخ خواهد ماند و فریاد مظلومیت کودکان غزه و عراق در ذهن زمان جاری می ماند. روز قدس بهترین نشانه همت بلند ملت مسلمان ایران برای اتحاد جهان اسلام و آزادی قبله گاه نخستین مسلمانان است و چه سیاه بختند آنان که بجای جهاد علیه غاصبان قدس شریف با توطئه ی دشمنان، شیعیان مظلوم عراق را سلاخی می کنند.

به یقین طوفان حوادث این روزها نیز با سربلندی امت اسلام ناب محمدی(ص) می گذرد و آنچه خواهد ماند ذلت دشمنان و اضمحلال نظام سلطه و زور است که به فضل پروردگار نزدیک خواهد بود.

مردم مظلوم غزه امسال ماه رمضان را با آتش و دود افطار می کنند و روزی نیست که پیکر پاره پاره دهها کودک، زن نوجوان و پیر بی دفاع را تشییع نکنند. براستی مدافعان حقوق بشر کجایند آنانی که با هر دروغی برضد ملت مسلمان ایران زبان دراز می کنند آیا وحشی گریهای صهیونیست ها را نمی بینند.

امسال رساتر از همیشه فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سرخواهیم داد و نام فلسطین عزیز را در گوش سنگین استکبار فریاد می زنیم. امسال مشت های گره کرده بر سر پیمان را بر فرق یاوه گویان خواهیم کوبید و به دنیا نشان خواهیم داد نه فشار تحریم می تواند ما را از آرمانهایمان باز دارد و نه دروغ های همیشگی آنان پای میزهای مذاکره.

خادمان شهدا و ایثارگران شهرستان فريدونشهر در کنار خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان این شهرستان قهرمان پرور با تبعیت ازرهبر عظیم الشان انقلاب، از همه مردم شریف، مومن و روزه دار می خواهند با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به دنیا نشان دهند این ملت بر عهدی که دارد تا همیشه استوار است و روزی که دیر نیست پرچم لا اله الاالله را در سرزمین فلسطین به احتزار درخواهد آورد.
وعده گاه همه مردم روزه دار، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی بزرگ روز قدس

Go to TOP