چاپ خبــر

نخستین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری نخستین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، سید علی قریشی اظهار کرد: نخستین المپیاد علمی این دانش آموزان در روز جمعه -19 اردیبهشت ماه- از ساعت 9 تا 11 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این المپیاد در راستای ارتقای سطح علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد، افزود: در استان اصفهان حدود 800 نفر در این دوره از المپیاد شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطر نشان کرد: این المپیاد در شش شهرستان شامل اصفهان، نجف آباد، شهرضا، کاشان، نایین و کوهپایه و هشت حوزه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد در جهت آمادگی دانش آموزان برای کنکور و یادگیری متدهای جدید کنکور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین آشنایی با شغل‌هایی که در سطح کشور مورد نیاز است و تخصص‌هایی که دانش آموزان باید مطلع باشد از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.

قریشی اضافه کرد: نتایج این المپیاد بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر دانش آموزان نیاز به تقویت دروس مختلف داشته باشند، بنیاد شهید با همکاری آموزش و پرورش، آموزش‌هایی در جهت ارتقای سطح علمی این دانش آموزان ارایه خواهد داد.

همچنین وی تاکید کرد: بعد از این مرحله افرادی که نمره حد نصاب را کسب کنند در مرحله دوم شرکت خواهند کرد و در نهایت به مرحله کشوری راه می‌یابند.

 

Go to TOP