چاپ خبــر
رئیس آموزش و پرورش فریدونشهر:

تا آموزش و پرورش نشاط نداشته باشد، کشور نمی‌تواند به رشد برسد

رئیس اداره آموزش و پرورش فریدونشهر اظهار کرد تا آموزش و پرورش نشاط و شادی نداشته باشد آن کشور نمی‌تواند به رشد برسد و کشوری نمی‌تواند به قله‌های رفیع علم و دانش برسد مگر این که رکن آن آموزش و پرورش باشد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در جلسه شورای اداری امروز فریدونشهر، علی علوی نژاد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، به ارائه گزارش عملکرد دوره هشت ماهه ریاست خود پرداخت.

وی ابتدای سخنان خود را با تبعیض قرار دادن بین فرهنگیان و اقشار دیگر جامعه آغاز کرد و از مطالبات فرهنگیان فریدونشهر که از سال 1367 برگردن دولت مانده است سخن گفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش فریدونشهر اظهار کرد تا آموزش و پرورش نشاط و شادی نداشته باشد آن کشور نمی‌تواند به رشد برسد و کشوری نمی‌تواند به قله‌های رفیع علم و دانش برسد مگر این که رکن آن آموزش و پرورش باشد.

IMG_3663

علوی نژاد از تأمین امکانات رفاهی برای فرهنگیان در اداره آموزش و پرورش فریدونشهر با کمک بانک‌ها و خیرین سخن به میان آورد.

وی با اشاره به این که دانش آموزان فریدونشهر یک چهارصدم دانش آموزان کل استان را تشکیل می‌دهند، بیان کرد از میان 80 دانش آموز نخبه استان، 20 دانش آموز و از میان 150 دانش آموز برتر فرهنگی-هنری استان، 15 دانش آموز فریدونشهری هستند.

رئیس آموزش و پرورش فریدونشهر حضور سه دانش آموز فریدونشهری در المپیاد دانش آموزی، کسب مقام اول نهضت سواد آموزی استان، کسب مقام اول بازدید از مناطق عملیاتی در اردوهای راهیان نور، کسب مقام اول کشوری پرسش مهر و کسب مقام دوم فوتبال استان را از دیگر افتخارات اداره آموزش و پرورش فریدونشهر برشمرد.

علوی نژاد برگزاری جلسه رؤسای ستادی و مناطق آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای اولین بار در فریدونشهر، بزرگداشت مقام معلم با حضور بازنشستگان آموزش و پرورش و خانواده‌های ایشان و اعزام به سفر مشهد مقدس برای معلمان مناطق پیشکوه و پشتکوه را از دیگر فعالیت‌های این مدیریت نام برد.

وی همچنین از ظرفیت آموزش و پرورش برای جذب و ساماندهی گردشگر سخن گفت و خواستار توجه مسئولان به این قضیه شد.

  1. * مگه قبل از شما نبوده موفقیت حالا چند نفر توی المپیاد اینا ثبت نام کردن * برو به وضع مدارست برس.

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای علوی نژاد حقیقتا در این مدت هشت ماهه ریاست ایشان احترا م به مقام شامخ معلم بی نظیر بود موفق باشی

  3. شهروند- خداوکیلی ثابت کنید تیم فوتبال مقام دوم استان را کسب کرده جرا دروغ میگید

  4. سانسور نکن پونه زار کل نظرا بنویس

  5. راست میگه توی المپیکم که رطبع نیوردن فقط ثبت نام کرده بودن و هیچ مقامی نیورده بودن

  6. یک معلم گفت:

    باسلام
    جناب اقای علوی نژاد عزیز : این جمله که فرمودید(( تا آموزش و پرورش نشاط نداشته باشد، کشور نمی‌تواند به رشد برسد))) را چقدر به آن اعتقاد دارید ؟؟؟؟؟/
    یک نگاه به مدارس خود بکنید و ببینید چقدر انگیزه های معلمان کم و روحشان سرد است /؟؟؟؟
    از نظر معیشتی کاری از دست شما بر نمی آید اما نکاتی هست خدمتتان عرض می نمایم:
    1-رویه ای بر سیستم مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان از قبل شما حاکم شده است که انگیزه های معلمان را به صفر نیل داده است/افرادی هستند که همانند مافیا همیشه در راس امور هستند /هر رییسی آمده اینها دستور بده و حاکم بر امور بودند و هستند و دیگران هم اصلا دیده نمی شوند/چرا ؟؟؟؟؟/
    اگر میخواهید کاری بکنید این مدیران موروثی را فکری بحالشان بکنید تا افتخاری از نوع خدمت صادقانه در پرونده زرین شما به یادگار بماند
    2-قرار نیست همه از شما رضایت کامل داشته باشند که اگر چنین شد بدانید کار شما دچار اشکال است/
    3-از قرار معلوم قانون همواره برای ضعفا بوده و هست چرا که شما بجای شکستن شاخ کسانی که سرشار از بی قانونی و بی عدالتی و نارضایتی بودند به انها بال و پر دادید
    ممنون از توجه شما

  7. اگر راست می گویید و می خواهید که آموزش و پرورش نشاط داشته باشد سعی کنید آنهایی که گمنام هستند در عین حال توانمند هستند و خانه نشین شده اند را بها بده اید و کسانی را که پست های آنها موروثی شده و تا به حال رنگ کلاس را ندیده اند را یک خانه تکانی انجام دهید

  8. کاش دیگ مدیریت زودتر به هم زده شود. و افرادی که سالیان سال بر پستهایی از مدیر مدرسه گرفته تا کارشناسی اداره تکیه زده اند وبه هیچ عنوان از آن جدا شدنی نیستند جای خود را به افراد تازه نفس و متقاضی بسپارند.به عنوان مثال شهرستان با کمبود شدید دبیر ریاضی مواجه است حال آنکه برخی مدیران دارای تخصص ریاضی هستند و ول کن مدیریت هم نمی باشند. برخی مدارس شهر سالهاست توسط عده ای خاص مدیریت می شوند. در حالیکه برخی افراد باید سالها مشکلات و معضلات روستا را تحمل کنند چون مدیریت در فریدونشهر مورووثی است!!!!!!خواهش می کنیم جناب علوی نژاد این تراژدی را پایان دهید که عمری دعا گویتان خواهیم بود.

Go to TOP