چاپ خبــر

کمک یک میلیارد و 810 میلیون ریالی مردم اصفهان به مردم غزه

معاون توسعه مشارکت‌های ‏مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت:‎ بر اساس آمارهای اولیه بیش از یک میلیارد و 810 میلیون ریال کمک‌های مردم نیکوکار استان به مردم مظلوم ‏فلسطین و غزه به پایگاه‌های کمیته امداد اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، بهرام سوادکوهی با اشاره به جذب کمک‌های خیرخواهانه مردم اصفهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار کرد: ‎به مناسبت روز قدس که هر ساله در ‏آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تعدادی پایگاه در سراسر استان دایر می‌شود که امسال 193 پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری ‌کمک‌های مردمی به مردم مظلوم ‏فلسطین و غزه در مسیر راهپیمایی در استان اصفهان پیش‌بینی شده بود‎.

وی افزود: ‎‏ با توجه به گزارش‌های دریافت شده تا کنون بیش از یک میلیارد و 810 میلیون ریال کمک‌های ‏مردمی به مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام شده است.‏

معاون توسعه مشارکت‌های ‏مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: در شمارش اولیه صندوق‌ها در 193 پایگاه، کمک‌های مردم خیر و نوع دوست اصفهان به مردم ستم دیده ‏فلسطین و غزه نسبت به سال گذشته 382 درصد رشد داشته است. ‎

وی اضافه کرد: مردم شهرستان اصفهان با 106 میلیون ‏تومان و شهرستان خمینی‌شهر با 19 میلیون تومان بیشترین کمک را به مردم مظلوم فلسطین و غزه اهدا کرده‌اند.

Go to TOP