چاپ خبــر

صرفا جهت اطلاع/ تتشویلی نه سبز شد نه پرچم دار!

صرفا جهت اطلاع مسئولین و مردم باید گفت: برای کوه تتشویلی که در قسمت جنوبی شهر فریدونشهر واقع است همیشه طرح های جالبی برای زیباتر کردن و استفاده برای زیبایی شهر و جذب گردشگر یا نماد سازی ارائه شده است که هیچ کدام تا امروز عملی نشده است.

در سال های نه چندان دور احداث استخر بر فراز این کوه مد نظر بود که شکست خورد و بعد از آن سبز شدن آن و نصب پرچم بر فراز آن خبر ساز شد در زیر مروری می کنیم بر دوخبر درباره این کوه زیبا.

  دوشنبه : ۱۳۹۲/۰۷/۱۵

به عنوان نماد شهری تپه تتشویلی سبز خواهد شد!

به گزارش خبرنگار پونه زار بهروز اصلانی عضو شورای شهر فریدونشهر زیبا سازی و مدیریت المانهای شهری را از اولویت های شورای شهر خواند و در همین رابطه ابراز امیدواری کرد  طی پروسه ای چند ساله تپه تتشویلی  به عنوان نماد شهری سبز شود . وی اعلام کرد با استفاده از متخصصان ، صنعتگران  و هنرمندان فضای سبز شهر با محوریت شهرداری زیبا سازی شهری را طراحی درون شهری نماییم تا در سال های اینده بتوانیم تولید المان ها ونمادهای شهری را انجام بدهیم .اصلانی خاطر نشان کرد این موضوع می تواند درآینده برای شهرداری درامد زا نیز باشد .

یکشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۷:

پرچم ایران بر فراز کوه تتشویلی فریدونشهر به اهتزاز در خواهد آمد!

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ شهردار فریدونشهر با اعلام این خبر گفت: ارتفاع این  پرچم ۴۰ متر است و بر روی کوه تتشویلی نصب خواهد شد.

عبدالرضا سپیانی نماد سازی برای فریدونشهر را یکی از دلایل نصب این پرچم دانست و با اشاره به این نکته که فریدونشهر بام ایران است گفت: ما می خواهیم پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی ایران منقش به کلمه جلاله الله  را بر فراز بام ایران نصب کنیم که می تواند اقدامی برای معرفی هرچه بهتر فریدونشهر نگین زاگرس ایران به همگان باشد.

وی ابراز امیدواری کرد این پرچم تا پایان هفته آینده و همزمان با هفته شوراها در محل تعیین شده خود نصب شود.

 

Go to TOP