چاپ خبــر
مادری چشم به راه قبر فرزند شهیدش را بعد از 28 سال به آغوش گرفت؛

پایان 28 سال انتظار خانواده شهید شهر زاینده رود در فریدونشهر

صبح امروز یکشنبه، مردم شهید پرور فریدونشهر با استقبال گسترده از خانواده و مادر شهید ابراهیم رحیمی که بعد از 28 سال چشم انتظاری به زیارت فرزند شهیدشان که بعنوان شهید گمنام در این شهر به خاک سپرده شده بود، آمدند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار، سرهنگ حسنعلی نرگسیان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فریدونشهر به خبرنگار ما گفت: در پی مراجعه خانواده شهیدابراهیم رحیمی به ستاد تشخیص هویت و پس از انجام آزمایش DNA از خانواده و تطبیق آن با بانک اطلاعاتی DNA شهدای تفحص شده، معلوم شد شهید ایشان، همان شهیدی است که مرداد 82 در جوار امامزاده تاجعلی شهر فریدونشهر خاکسپاری شده است.

وی گفت: امروز،  خانواده شهید رحیمی  که ساکن شهر زاینده رود از توابع شهرستان لنجان هستند  به محل خاکسپاری این شهید عزیمت کردند و با حضور فرمانداران و ائمه جمعه دو شهرستان و مسئولان شهرستانی و خانواده‌های ایثارگر وشهدا، مراسم باشکوهی در جوار مزار این شهید برگزار شد و خانواده شهیدرحیمی موافقت کردند که پیکر مطهر شهید در محل خاکسپاری باقی بماند.

گفتنی است شهید ابراهیم رحیمی فرزند محمد علی اهل شهر زاینده رود است که در سن 19 سالگی در تاریخ 64/04/21 در جزیره مجنون به شهادت می رسد و پیکر مطهرش به عنوان شهید گمنام در مردادماه سال 82 در شهر فریدونشهر به خاک سپرده می شود.

 

 

Go to TOP